schutting plaatsrn samen met de buren

Discussie in 'De lounge' gestart door kwebbel1984, 30 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Precies! En dit heb je haar zei je ook al gezegd voordat ze maar zelf besloot ze toch al aan te schaffen.
    Je hebt netjes gezegd momenteel het geld niet te hebben,dus jullie staan in je volste recht om het nu niet te betalen

2. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Ik vind het wel netjes van ze dat ze rekening hebben gehouden met jullie wensen. Jullie vinden het dus een mooie schutting. Kun je niet overeenkomen dat jullie 40 procent betalen en zij 60, en dat je het in termijnen betaalt? Dit lijkt me nl. geen burenruzie waard.

3. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Wij betalen gewoon de helft mee dat is niet het probleem en wil ook absoluut geen ruzie maar op dit moment heb ik het geld even niet. Pas aan het eind van de maand want de auto moet eerst gemaakt worden en ik weet niet wat dat gaat kosten. Dat weet ik maandag pas dan gaat de auto naar de garage.

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Je laat teveel over je heen lopen
    de afspraak was latereen jullie hebben nu geen geld klaar einde discussie
    anders zet ze de schutting op haar grond want is ook van haar
    problemen opgelost

5. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Misschoen is ze bang het geld niet te krijgen.. dat probleem hebben wij. 2 jaar geleden een nieuwe schutting gekocht en betaald. De buurman zou 3 maanden later ons de helft betalen. We zijn nu 26 maanden verder en heb geen geld gezien

6. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    Even meegelezen en ik moet wel zeggen dat ik het vreemd vind dat je het geld niet mag overmaken en dat ze geen factuur hebben maar alleen een bonnetje.
    Ik zou toch gespecificeerd willen zien welke kosten er zijn gemaakt alvorens ik iets zou betalen.

7. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Hebben wij ook gehad, hier was de schutting 'op'(omgevallen). Maar omdat je wettelijk recht hebt op een erfafscheiding , was de eigenaar/verhuurder verplicht de helft vd kosten te dragen. (Ik moest er wel een advocaat voor bellen, maar toen kwamen ze over de brug). Misschien handig om te weten, voor de volgende keer ofzo :)

8. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Gelukkig, dus ik neem aan dat het we een schutting naar je smaak is. Waar heeft ze die dan gekocht als ze alleen een bonnetje heeft? Die fungeert dan toch als factuur neem ik aan? In elk geval staat dan zwart op wit wat het kost... dat is al wat.

Dan is het enige dat nog rest afspraken maken over hoe je jullie deel betaald, kan best in termijnen of zo. Rood staan zeker niet doen. Succes.

Deel Deze Pagina