Serie Tom van Leen Bakker

Discussie in 'De lounge' gestart door Zebraatje1990, 21 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zebraatje1990

Zebraatje1990 Actief lid

26 jul 2013
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft iemand de "Tom" serie meubels van de Leen bakker?
    Zo ja, heeft iemand daar foto's van (dus niet de standaard productfoto's).

En ben je er blij mee, beschadigd die bijv. snel, of andere op - en aanmerkingen??

Hoor het graag.. Wil mijn meubels graag weg doen en deze serie kopen...

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Niet deze serie maar hadden toen we net op ons zelf gingen ook meubels van de leenbakker. De prijs is gunstig maar je kan daarvoor niet echt kwaliteit verwachten. Het is vineer. Uitkijken met water. De randen brokkelde af en wanneer er een beschadiging op zit waar water bij komt zet het uit.

Vooral met kleine kinderen vind ik zulke meubels wel een risico.

3. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Geen ervaring met die serie, maar ben het eens met bovenstaande. Eetkamertafel van de Leen Bakker kun je beter voor de sier gebruiken. Wij hebben er meerdere bij Leen Bakker gehad. De derde (van verschillende series) en tevens laatste, gaat eind juni de vuilcontainer in. Hebben hem dan 1,5 jaar gehad. Nooit meer Leen Bakker. 3 versleten in 5 jaar tijd. Zal morgen foto's plaatsen...

4. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Wij hebben deze serie of een deel de eettafel de salontafel en de barkast . Helaas past bij ons het tv meubel niet anders hadden we die ook. De eetkamerstoelen zijn volgens mij uit een andere serie maar dat weet ik niet zeker.

Als het straks licht is zal ik wat foto's maken.

Ik ben voornamelijk heel blij met de barkast.

Wij hebben deze serie nu twee jaar nog geen problemen

Wel hebben we ook een bank gekocht bij leen bakker die was helaas na 1,5 jaar al stuk.

5. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Volgens mij hebben wij die! Heb er een salontafel, dressoir en kleine tvmeubel bij, eettafel is van een andere serie (Portofino, nooit doen, word gek van de vette vingers en krasjes). Ik kan nu even geen foto's maken, maar kan je wel vertellen dat het hier superleuk staat. Veel complimenten over gehad en ben er zelf ook superblij mee!
    In tegenstelling tot de eettafel hoef ik de meubels van Tom nooit na te drogen na het schoonmaken, gewoon even een vochtige doek erover en klaar :) je ziet er überhaupt niet veel op, vind ik echt een voordeel!
    Wij hebben trouwens de bijzettafel als salontafel gekozen, omdat de salontafels in deze serie te groot waren voor in ons kleine appartement ;) en bij het tvmeubel heeft mijn vriend het linkerdeurtje er niet op gemonteerd, zodat het linkergedeelte open is. Leek ons makkelijker met de Home Cinema set, anders moet je steeds opstaan en een deurtje openzetten (of dus constant het deurtje open laten staan) om de tv harder en zachter te zetten :D
    Ooh en beschadigingen, nee eigenlijk niet.. Wij hebben een hond die nog weleens zijn poot optilt tegen de tafelpoot, je ziet er echt helemaal niks van! Zelfs na veelvoudig schoonmaken met o.a. Dettol blijft ie mooi! En krasjes etc zie je er ook niet snel op, omdat het materiaal niet helemaal effen is. Heel fijn! ;)
    Zal kijken of ik vanmiddag even foto's kan maken voor je, mits ik het niet vergeet :D

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    mooi :) - zijn ook al een tijdje aan het kijken. De serie Tom is ook wel mijn smaak, maar ik heb nu m'n zinnen gezet op deze serie: Zoekresultaten voor: 'herwijnen' ;) .

onze leenbakker meubels hebben het trouwens altijd goed gedaan. Onze eettafel staat nu tijdelijk bij een vriendin, omdat wij een kleinere wilde - en zij er één nodig had tijdelijk. Geen probleem, hartstikke netjes. Ze gaan nu 10 jaar mee.
    Alleen wil ik graag naar de grijstinten en wat robuuster.

7. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Jaaaa ik vind dat ook ontzettend gaaf! Helaas vindt vriendlief het 10x niks.. Dus is toch maar Tom geworden ;) die Herwijnen-serie is landelijker, Tom is best strak..

8. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Tom hebben wij ook. De eettafel, 4 deurs dressoir en klein bijzettafeltje. 4 stoelen stonden er toen ook bij weet alleen niet meer welke naam.

Vind de serie super fijn en goed te onderhouden. De deurtjes van de kast zijn alleen heel moeilijk recht te maken. Ze staan wat scheef en gaan niet zo goed dicht (aan 1 kant bij ons). Maar dat is echt onze luiigheid want dat moet zeker te verhelpen zijn.

9. Zebraatje1990

Zebraatje1990 Actief lid

26 jul 2013
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke bedankt voor de reacties!

Dat het snel slijt.. Tja daar is de prijs ook naar... Hebben nu alles van Ikea en die zijn nog mooi; Alleen is alles in de loop der tijd bij elkaar geraapt en dat wil ik niet meer.. Eén serie dus.

Hebben jullie persoonlijke fotos ervan???

10. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    zal even foto´s maken

11. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Sorry het is een zooi hihi:)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26 KB
      Weergaven:
      21
  12. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Kast

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,6 KB
      Weergaven:
      15
  13. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Tafel hij draait de foto's om weet niet hoe dat komt :(

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26 KB
      Weergaven:
      9
  14. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Salontafel die is wel vrij groot moet ik erbij zeggen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29 KB
      Weergaven:
      15
  15. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben de salon tafel en de dressoir, ben er super blij mee!
    De dressoir is bij ons alleen wel net wat anders dan hij afgebeeld staat als show model, geen idee hoe dat kan maar wij hebben gewoon 4 deurtjes erin.

We hebben het nu denk ik zo'n 1,5 jaar staan en het ziet er nog super goed uit zou het als nieuw kunnen verkopen. En het is heerlijk schoonmaken, je ziet er ook niet zo heel snel wat op!

16. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken de dressoir als tv kast haha!

Excuses voor de gedraaide foto's!

17. Zebraatje1990

Zebraatje1990 Actief lid

26 jul 2013
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super! Bedankt! Vind het nog steeds een mooie serie, ook als ik jullie huisjes zo zie!

Ik heb hem inmiddels besteld. De Leen bakker hier in de stad heeft de salontafel als showmodel te koop staan, dus die nemen we over, de rest is wel helemaal "nieuw". :)

Het wordt hier een tv-kast, groot dressoir, eettafel, en dichte smalle kast. :) :)

18. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    #18 Demino, 22 apr 2014
    Laatst bewerkt: 22 apr 2014
    Net even gauw een fotootje gemaakt haha. Stukje van de salontafel en tv-meubel.. Dressoir sla ik even over, ligt teveel rommel op het moment haha! Wij hebben het dressoir met aan weerszijde deurtjes en in het midden 3 laden.

19. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd zebraatje!

Ik wil zelf binnenkort nog uitbreiden en onze eettafel vervangen, ben benieuwd hoe het dan in een geheel word!

Plaats je een foto als je alle meubels binnen hebt? :)

20. Minerva

Minerva Niet meer actief

Eens! Gezien de prijs kun je niet erg duurzaam meubilair verwachten. Aan de andere kant kan dat ook prima zijn, want dan kun je het na een jaar of wat zonder hartezeer wegdonderen ;)

Deel Deze Pagina