Puberplekje

Discussie in 'Over deze site' gestart door Wilma, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Beste zwangerschapspagina.
    Op 28-10-2011 is toegezegd dat er een puber subforum zou komen nadat ik en een aantal andere leden hier hun behoefte toe uitgesproken hebben. (Klik! )
    Ik snap best dat dit enige tijd duurt voor deze er is. Er is tenslotte meer te doen op zo'n groot forum.
    En ik kan er ook in komen dat het misschien door de drukte vergeten is. Daarom breng ik het weer even onder de aandacht :)

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hi Wilma,

Ik heb hem doorgegeven aan Jan en Lotte. We komen er op terug.

Groetjes
    Elvira

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    We hebben het toch nog een keer bekeken gezien het aantal berichten in het huidige forum en we hebben toch moeten besluiten hier geen apart forum voor aan te maken.

Mochten er in het huidige forum in de loop van de tijd wel meer berichten geplaatst gaan worden die betrekking op die leeftijdscategorie dan kunnen we de berichten alsnog gaan overhevelen en er een apart forum voor aanmaken waar voldoende in gepost zal gaan worden.

Lotte

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou dat vind ik dan best...euh stom. En ben daar nu toch wel een beetje teleurgesteld over aangezien het eerst toegezegd is en een aantal meiden daar nu eigenlijk op zaten te wachten.
    Ik zit nml al met heel wat dingen telkens van zal ik dat plaatsen. Neu wacht wel tot dat nieuwe forum er is... En kan me voorstellen dat er meer zijn die zo denken.
    EN het uitgangspunt van de vraag was juist dat er veel JUIST niet gepost werd omdat het nogal raar aanvoelt om puber dingen zoals dus de topic van mij toen der tijd over het eerste keer scheren, tussen de eerste keer kleuterschool en wat geef jij jou kind mee naar school topics te zetten.
    maar goed het zij zo.

Deel Deze Pagina