Daar ben ik even erg benieuwd naar.. Bij onze eerste waren we iets van 150 euro kwijt moet de rekening weer eens erbij pakken om het te checken.. maar nu zijn we afgelopen dinsdag bij de drukker geweest en we wilden graag 2 proefdrukken via de mail.. allemaal geregeld. hoop dat ze vandaag dr nog op staan ze zullen de prijzen van de kaartjes incl drukkosten er bij zetten.. maar ben zelf even aan het rekenen geweest en ik zou dan al over de 300 euro komen heb ik nou zo´n duur kaartje gekozen of is dat normaal haha.. kan me helaas niet meer herinneren hoe duur het kaartje van mn zoontje was toen
115 euro of zoiets voor 75 kaartjes, incl ontwerp via mail en proefdruk via post, plus fotoalbum met als kaft het kaartje
Wij hadden ook een duur kaartje, maar was de enige die we allebei écht mooi vonden en ach, hoevaak maak je een geboorte bekend? Nu hebben wij het echt niet breed en normaal let ik echt wel op de prijzen, maar het moest gewoon dit kaartje worden. Kosste 250 euro voor 70 kaartjes
bij fynn was het 140 euro voor 50 kaartjes. nu hebben we verschillende kaartjes gezien en komen we voor een 75 kaartjes op 275 euro.
Wij moeten iets van 150 euro betalen voor 50 kaartjes, dat is inclusief alles behalve de postzegels natuurlijk
180,0 voor 100 kaartjes bij cardxl.nl Bij de eerste hebben we dat ook ongeveer betaald voor 110 kaartjes
Kaartje van ons was 4,75 per stuk. Hebben er uiteindelijk 75 verstuurd en toen vond ik het wel genoeg.
Nog geen kaartjes besteld, maar volgens de berekening komt de prijs op 90 euro voor zo'n 60 kaarten, excl. postzegels.
Wij zijn 225euro kwijt voor 80 kaarten incl in principe alles. Alleen de postzegels komen er nog overheen De drukkosten zijn behoorlijk prijzig, kaartje viel mee
Wij waren bij Levi 120 euro ofzo kwijt voor 50 kaartjes op geboortekaartjes.nl Nu hebben we maar 25 kaartjes nodig dus is het geen geboortekaartjes.nl geworden omdat we dan al sowieso 50 euro drukkosten kwijt zijn. Bestellen ze nu op kaartje2go.nl en zijn dan 50 euro kwijt.
ik reken ook zo ongeveer 150 kaartjes.. dus dan zal het daar aan liggen denk ik.. ik zal de rekening eens even opzoeken vanavond hoop dat ik um nog heb van vorige keer.. er staat me iets van bij dat ie wel iets goedkoper was als deze kaart.
0.0 euro ik maak t kaartje zelf en mijn vader heeft een drukkerij die drukte ze voor me af en verstuurt ze ook nog voor de kaartjes van de oudste waren we 175 euro kwijt voor 100 kaartjes in 2004
wij voor 50 kaartjes 125 euro, dit is 14x14 dubbel en inclusief postzegel adressering en verzending. bij de fotograaf mooie shoot laten maken van buikfoto's met de kleine erbij, die zelf in een kaart verwerkt bij kaartje2go. ben er erg blij mee! Na de bevalling alleen nog de kleine details online aanpassen en hoppa bestellen die handel. hoeven er verder niks meer aan te doen, online alle adressen ingevoerd.