Dag dames, Volgens mij komt dit spenendoekje uit een Blije Doos ofzo maar mijn dochter is er helemaal weg van! Ideaal ook zo'n doekje voor aan haar speen want ik kon de speen op een gegeven moment tig keer van de vloer rapen. Zijn er dames die dit spenendoekje hebben maar er niets mee doen? Jullie kunnen mij er heel blij mee maken. Kom een beetje met een leuk prijsje of pb ff!!! Het gaat om dit doekje: Bekijk bijlage 157563
Niemand??? Het is ook idd uit één van de dozen van vorig jaar dus waarschijnlijk zit er nu wat anders in die Blij Dozen...
iig niet in de dozen die je nu krijgt.. ( ik heb m iig niet .. ) anders had je m zo mogen hebben.. succes
ik herken hem en heb hem als het goed is nog. maar dat moet ik even voor je opzoeken. waar woon je? groetjes
Ik heb hem wel ergens.. Ik ga even voor je zoeken.Kan me namelijk niet herinneren dat ik hem weg gedaan heb of nog heb
Helaas ik kan hem niet zo snel vinden. Ik zal vanavond nog even boven in een doos kijken waar alle babyspullen inzitten maar ik denk ook niet dat hij daar is, vrees dat ik hem weggegooid heb..
Als het goed is liggen er 2 van mij bij een vriendin.Ik ga het even na vragen en kom erop terug.Zijn wel gebruikt maar zeker nog prima te gebruiken voor een volgende ronde. Morgen lees je meer van mij.
mijn dochter iwl ook geen andere ik heb er 2 maar doe ze helaas niet weg wil er juist meer Ik geloof dat Lodger ze weggaf op de 9mnd beurs. Misschien een mailtje naar hun toe?? Voor een (aantal) nieuwe?