Missflower, zijn de producten een beetje van goeie kwaliteit? En zijn de verzendingskosten een beetje redelijk? Bedankt!
ik vond het iets tegenvallen maar dat ligt er aan wat je besteld. Ik heb bijv. wat hondendingen besteld zoals: borstel en hondenkoekjes/botten en die waren prima! maar de speelgoed autootjes zijn van slechte kwaliteit en volgens mij snel stuk (die van mij is niet zo wild met speelgoed) het telraampje was schots en scheefs maar goed wat mag je verwachten bij zo'n prijs he.. bijv. de spiderman autootjes lijken me weer heel leuk (zit nog in verpakking want wordt een cadeautje) De verzendkosten waren wel iets van 5/6 euro.. dus als je honden spul of bekende merken speelgoed (cars/spiderman enz) koopt dan is het heel leuk maar ik zou niet van die speelgoed autootjes/tractors/treinen gaan want die vallen erg tegen.. de rest van de spullen weet ik niet! oh ja en het was ook snel binnen en denk dat ik nog wel keer weer bestel maar dan vooral inkopen van hondenkoekjes en wat bekende merken dingetjes
Ik heb er ook wel eens wat besteld. Op de site lijkt het allemaal heel wat maar in werkelijkheid vind ik het tegen vallen. Ligt er mischien ook aan wat je besteld. Maar ik heb er ook wat dingen tussen zitten wat ik echt gebruik. Zoals toilettas voor op vakantie en dvd-markers. De levering is ook erg snel moet ik zeggen.