verveling, geiritteerd, niet alleen willen zijn !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwangerrtje, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerrtje

26 feb 2008
    33
    0
    0
    Dag dames,

hebben jullie dat ook ben nu bijna 36 weken zwanger en ik verveel me dooddddddddd thuis ! Ben super geirriteerd en prikkelbaar en iedere dag denk ik wat ga ik vandaag weer doen. Dan bedenk ik eindelijk is iets maar dan heb ik er al snel geen zin meer in ! :rolleyes:
    Heb net een hele zak chips op en heb zo een spijt ! Omdat ik al 20 kilo ben aangekomen. Herkennen jullie dit ook. Kan niet wachten om mijn wondertje in mijn handen te hebben !

Jullie heel veel succes met alles ! :p

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Zit nu in mijn 3e verlof week en heb me eigenlijk nog geen dag verveeld. Zitten wel van die dagen bij dat ik echt NERGENS zin in heb, maar dat zijn denk ik ook wel hormonen.

Heb je geen drang om alles op te ruimen in huis en/of schoon te maken? Daar ben ik al de 1e week mee bezig geweest. En misschien af en toe afspreken met vriendin of lunchafspraak maken? Ja moet je ook maar net mensen hebben die vrij zijn van werk natuurlijk.

Meid ik hoop dat het niet zolang meer duurt voor je en je snel je kleintje in je armen mag houden.

gr vruchtje

3. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Ik had vandaag ook zo'n dag, bagger weer, iedereen aan het werk. En ik verveelde me dood. Van ellende ook een bak chips op, waar ik ook gelijk weer spijt van had, want het zuur kwam gelijk lekker omhoog.
    Steeds even winkelen wordt je ook niet vrolijk van, want dan geef je veel te veel uit.
    Ik moet wel zeggen dat ik dit niet elke dag heb hoor, maar het komt nu ook gewoon door het weer zeg maar. Als ik teveel doe, kom ik mezelf ook weer tegen, want dan ben ik bekaf en heb ik last van me rug. Dus het is altijd wel wat.

Maar ik ben altijd weer blij als het weekend is, want dan is mijn mannetje lekker thuis. Dus nog een dagje....

4. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Ik hield in mijn verlof echt elke dag grote schoonmaak, Nesteldrang met een grote N..
    Voor de verandering ging ik een dagje de stad in, markt overlopen, koffie drinken.Maar de dagen dat ik niks deed vond ik verschrikkelijk en dan werd ik echt vervelend.
    Gelukkig duurde mijn verlof in mijn uppie maar 3 weken want toen had ik mijn kleine in mijn armen.Maar als ik 6-8 weken had moeten 'wachten' poeh..dan werd ik denk gek ;)

5. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    ja dames
    ik had heb vandaag ook zoeen dag ben zooooooo geirriteerd als mensen praten wil ik gewoon schreeuwen van zo hou effe 5 minuten je waffel dicht.En ik verveeeeeel me ik slaap alleen want het is zoeen rot weer buiten.
    Had vanacht weer harde buiken en het duurt nog zooo lang (haha eigenlijk is 7 weken zo voorbij) ik ben zo benieuwd hoe me baby eruit ziet kan niet wachten

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    kun je nagaan
    ik zit al een week of 5 thuis wegens bi!

7. zwangerrtje

26 feb 2008
    33
    0
    0
    Hee dames,

Zo te zien ben ik niet de enige, verschrikkelijk dat wachten. Eerst wachten op de eisprong dan wachten op een positieve test ! wachten wachten en nog is wachten hahaha. Maar ik mag niet klagen want mensen wachten veeeeeeeeeel en veeeeeel langer op een wonder.

Nou vandaag ben ik iets vrolijker... hoop dat het zo blijft want je weet maaar nooit wanneer die hormonen weer aan komen kloppen.

jullie heeeel veel succes met het wachten op jullie wonder

Deel Deze Pagina