Zijn er hier meer dames die last hebben van een schoenentik haha Als ik kleding ga kopen.. kom ik altijd thuis met een paar schoenen.. hoe ik het voor elkaar krijg.. geen idee? Hebben er hier meer last van? Waar kopen jullie de schoenen zoal?
Ja ik koop ook teveel schoenen. Ik zie altijd overal mooie schoenen. Koop ze overal en nergens maar wel altijd goede kwaliteit en echt leer. Bijenkorf, Vd Assem, H&M (Premium Quality), Sacha, Supertrash, soms online bij Wehkamp ofzo.
uh ja, ik koop iedere maand wel nieuwe schoenen/laarzen.. (soms ook wel vaker, maar dat moet je maar niet tegen mijn man zeggen ) Vaak koop ik online bij Omoda, Orangebag of van der Assem..
Oh ja.. Schoenen.. heerlijk! hahaha.. en nu heb ik die tik ook voor mijn zoontje.. hij heeft bijna meer schoenen als ik! .. oh en hij loopt nog niet eens
nou heb me nu voor genomen de eerste 4 maanden geen schoenen te kopen hihi want heb nu wel onwijs veel schoenen en op een of ander manier nooit genoeg of geen passende schoen haha hoe erg kan je het hebben
Ja! Koop ieder week wel nieuwe! Koop ze over al hihi. Maar mn planken zijn vol.. dus moet even wat anders bedenken...
Nee ik heb maar 1 of 2 paar per keer, een stel slippers, een stel snowboots en extreem lelijke (maar warme!) pantoffels - die ik overigens ook bijna nooit aan heb. Ik loop nog steeds op blote voeten hier in huis!
schoenentik? Welneeeeee hoe kom je erbij haha. Overal slingeren schoenen, word er gek van. Heb trouwens deze vandaag binnen gekregen Bekijk bijlage 357740
Nou dan moet ik gaan verzamelen en overal in huis schoenen vandaan plukken, ze staan niet bepaald netjes op een rij.