Ik weet het, we zitten in een bevoorrechte positie. Ik wil dan ook echt niemand de ogen uitsteken, maar ik heb toch een serieuze vraag. Onze oudste is geboren via ivf. We hadden van onze eerste poging nog drie cryo's en toen zij 9 maanden was hebben we een cryo in eigen cyclus terug laten plaatsen. We zijn toen vrij snel weer begonnen, omdat de kans natuurlijk zeker aanwezig zou zijn dat we lang bezig zouden zijn voor het raak was. Ivf bleek echter het ei van columbus voor ons en ook deze terugplaatsing was een succes (onze oudste is ook van de eerste terugplaatsing van diezelfde ivf-poging). Nu willen we voor een derde gaan en hebben nog steeds twee cryo's. We zijn alleen bang dat ze vanwege het succes, ons nu niet zo snel weer laten beginnen. We zouden dat zelf, om verschillende redenen, wel graag willen. Kan iemand hier iets over zeggen? Wie ging er voor een derde kindje middels ivf en hoe snel mocht je weer beginnen?
Zou daar toch niet wakker van gaan liggen en gewoon een gesprek aanvragen. Het is jullie cryo en jullie beslissing, toch! Wij zitten in onze eerste ivf poging voor ons derde kindje. 4 weken geleden gesprek gehad met een fertiliteitsarts, wat bloed ed afgenomen, vorige week dinsdag intake ivf en vorige week vrijdag begonnen met hormonen. Dus, zo snel kan het gaan!
In sommige ziekenhuizen kom je pas weer in aanmerking als je een jaar na de geboorte van je kindje zit. Aangezien jullie de vorige keer eerder mochten beginnen, verwacht ik dat ze nu ook niet zo moeilijk zullen doen. Ik zou dus gewoon de gyn bellen en vragen hoe het zit.