Verkoudheid zeur en klaag-topic!

Discussion in 'De lounge' started by Luciaatje, Oct 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Wie nog meer?? Neus loopt continu leeg en zit tegelijkertijd dicht (Halleluja otrivin duo!), ogen lopen leeg, moe, koud, bah bah bah!!! En *zeurt verder* dan moest ik ook nog eens heel de dag werken en erna gelijk door (half uur fietsen per kant!) naar mn oppaskids :(
    Oh ja en ik ben er ook nog ongesteld bij dus het loopt er nu echt aan alle kanten uit , sorry details whahaha ;):cool:

Maarrr nu ben ik weer beetje bijgekomen en lig ik in bed met Harry Potter ;):D en een rol dropjes!!

Nog meer mensen behoefte aan klagen??!!

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohh hou op!

Zondag begin de keelpijn en hoofdpijn..

En dat heeft zich ge-uit in achina en voorhoofdsholte ontsteking...
    Dus zit nu aan de AB kuur!

3. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    He gatver Saja dan ben ik er in vergelijking nog goed aan toe! Klaag gezellig mee :D

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hier hetzelfde, alleen sinds vanochtend koorts en overgeven, echt ouderwets de griep dus... Dit is volgens mij de eerste keer dat ik dat heb, echt niet leuk :(

5. MeAngel

MeAngel Lid

Oct 13, 2011
    24
    0
    0
    Gelderland
    Ow ja, mag ik ook even...? Vanmorgen niks aan de hand, rond de middag een uur :)$) op de wc gezeten met mega buikkrampen... Hoef nu niet zo vaak meer naar de wc, maar de krampen zijn er nog.. Weet bijna niet meer of het nu krampen of weeen zijn (en dat maakt me onzeker, ben 27 weken onderweg en een kindje met 25 weken verloren..). Gelukkig beweegt de kleine goed, maar van mij mag het wel overgaan!

6. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Zekers niet leuk Foxter!! Ik heb denk ik ook koorts, heb het ijskoud en voel warm... gelukkig houdt Harry Potter mij gezelschap ;)

7. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    MeAngel dati s zeker spannend nu :( maar er heerst volgens mij ook een buikgriepvirus ofzo hoor, misschien dat dat je geruststelt?? Hoop dat het gauw over is!

8. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    En nu heb ik ook buikpijn want ik heb op een lege maag teveel drop gegeten :p

9. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Ik klaag mee, ben nu 3,5 week zo min als wat. Gisteren long foto gehad en hier kwam uit dat ik longontsteking heb. Laatste 3 dagen rond de 40 graden koorts. Zit nu sinds gister aan de antibiotica.

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ja het heerst allemaal weer, maar vind het nu zoveel vreselijker dan vroegah voordat ik moeder was. Toen kon ik ook best wel genieten van de dag dat je je iets beter ging voelen. lekker boekjes en filmpje kijken op bed. Soepie erbij tukkie doen wanneer ik dat nodig had enz. (lijkt wel vakantie). Maar met kind is het toch echt een heel ander verhaal en moet je door... Ik denk dat ik dat het minpuntje vind aan kinderen hebben;) gelukkig ben ik niet zo vaak ziek.

11. MeAngel

MeAngel Lid

Oct 13, 2011
    24
    0
    0
    Gelderland
    Luciaatje, denk ook dat dat het is hoor, maar toch.. Maandag sowieso voor controle, maar als het morgen nog zo is, ga ik toch even bellen:)

Jouw buikpijn is vast snel over :p

12. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Pfff ik ben al 3 jaar verkouden en ik ben het spuug en spuugzat!!! :x (zwaar overdreven natuurlijk, maar sinds de kids ben ik echt bijna constant verkouden... 1 week er vanaf en we beginnen gewoon gezellig opnieuw). Ik ben helemaal klaar met die rode loopneus! Ik ga morgen de dokter bellen om om een griepprik te vragen....

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ik ook ff klagen :D. Ben sinds vorige week verkouden, gingen weekend weg en geleefd op paracetamol.... Weekend overleefd, maar had me wel ziek gemeld op mijn werk. Ondertussen zit mijn neus nog steeds dicht, voel ik bij iedere stap mijn bijholten en heb ik koppijn waar ik maar niet vanaf kom ;). Ben er ook wel helemaal klaar mee eigenlijk. Zooo dat lucht op, al moet ik nu echt naar bed, heb ik nog voldoende slaap voordat morgenvroeg de meisjes weer aan mijn bed staan ;)

Beterschap meiden!!!!!

Share This Page