Hallo dames, ik weet dat ze bij Blokker nog Scoubidou touwtjes verkopen. Niet veel keus helaas.. Weet iemand misschien meer winkels waar ze tekoop zijn? (behalve webwinkels) Alvast bedankt
Action!!! Heel veel soorten! Het is dat ik niet weet waar de mijne zijn van een paar jaar geleden maar had er duizenden! Alle kleuren etc met glitters.
Oke, wist ook niet dat de action ze had.. Misschien niet bij alle? Wij hebben hier een hobby/speelgoed winkel, en daar verkopen ze ze ook, weet zo alleen de naam niet meer van de winkel.. Maar ik denk dat ze bij de meeste speelgoed winkels wel verkrijgbaar zijn, en anders komen ze wel weer terug!
ahhh das jammer heb net een paar weken geleden mn kasten opgeruimd en een hele zooi touwtjes weggegooid...anders had je ze zo kunnen krijgen... op inet kun je zien hoe je moet knopen is niet zo moeilijk maar weet eigenlijk nooit wat ik ermee moet maken.
Ik ben toenvallig vandaag bij Kruidvat en Trekpleister geweest, geen een touwtje gespot daar. Ik wist ook niet meer hoe het moest tot ik het gisteren weer probeerde, vind het toch wel weer grappig om te doen. Ik heb nog een hele bos gevlochten scoubidou's liggen ik doe er verder ook niks mee haha.. Ik weet ookniet hoe het komt maar ik vind die touwtjes heel erg verslavend om in me bezit te hebben, al die kleurtjes en glittertjes. Echt erg haaha... Zal toch snel is een bezoekje aan de Actie daan doen dan.8)
Ik had ze idd van de week ook in een foldertje gezien (iig niet van Trekpleister, want die krijgen wij hier niet). Ik vroeg me al af waarom ze er in stonden, ik dacht dat die dingen al lang "uit" waren . Edit: het was de blokker-folder, het heet daar alleen "Knoopiedoen speeldraad". 50 draadjes van 1 meter voor 1.49.
Ze zijn ook "uit" onder kinderen. haha Maar ik blijf het een leuke bezigheid vinden als ik ff iets creatiefs wil doen met me handen. Ik kwam er na jaren weer op nadat ik ze in de blokker weer zag liggen van de week. Edit: Thnx, ik had ze dus ook van de Blokker. Maar ik wil eigenlijk langere hebben of dikke/andere kleuren vandaar.