Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je weer een nieuw topic opent terwijl je weet dat ie toch weer gesloten gaat worden. Die vraag had je ook gewoon via een pb kunnen beantwoorden.
Hoi! Ik was het die die vraag stelde, en nee het maakt geen zak uit. Gewoon interesse. Of ben je bi? Edit; of a- pff wat een keuzemogelijkheden allemaal
Nee dat maakt helemaal geen zak uit. Maar als iemand jouw iets vraagt kun je gewoon een pb sturen als je dat wilt, want diegene vraagt jou toch iets. Dat is anders dan dat je mensen uit jezelf gaat zitten pben
Waarom is het zo belangrijk voor je om dat te weten? Waar maak je je druk om? Er is 1 persoon die je dat heeft gevraagd dus wat boeit het wat de rest er van denkt? Als we echt allemaal nieuwsgierig daarover waren geweest dan had je die vraag wel wat vaker gehad. Aangezien het bij die ene persoon gebleven is wil dat volgens mij zeggen dat de vraag niet interessant genoeg was.
Deze discussie is volgens mij al een keer gevoerd maar wil alleen zeggen dat het nergens op slaat dat je wel mag meelezen en niet mag reageren. Iedereen mag op dit forum komen en mee kletsen en als hun daar mee zitten hebben ze lekker pech toch. Maar ja ik laat het hier maar bij want het heeft geen zin om verder te gaan met iets wat al "besproken" is.
Haha, de roti van vanavond was pas scherp! Mijn buik staat op knappen van baby, eten en al het water wat ik al op heb, en ik gier nog steeds van de dorst, dat wordt weer de hele nacht plassen...
Eerlijk gezegd vind ik het niet een hot onderwerp als het om de sexuele voorkeur van één persoon gaat. De titel van het topic doet anders vermoeden, daarom heb ik hem bekeken. Groetjes, Didier
Dag meneer, Ik heb nu al een aantal topics van je gelezen NADAT men over je heeft geklaagd, en weet je wat voor gevoel ik een beetje bij je krijg nu? Ik denk, en verbeter me als het niet zo is, dat je je behoorlijk aangevallen voelt. Je voelt je onterecht behandelt en aangevallen. Misschien is dat de reden waarom je de laatste dagen steeds van die, voor sommige mensen, provocerende topics opent. Je topics lijken namelijk steeds terug te refereren naar een kwestie die eerder heeft gespeeld in een ander topic waarbij JIJ als het zwarte schaap werd afgeschildert neem ik aan. Ik begrijp je standpunt, mocht mijn bevinding kloppen, maar ik vind het onnodig dat je de rest van het forum erbij betrekt ipv. het proberen op te lossen tussen jezelf en de mod. Willen die niet luisteren, tja... laat het dan rusten, leg het naast je neer... maar overspoel dit forum niet met berichten die in eerste instantie onschuldig lijken, maar uiteindelijk ergens op terug te halen zijn. De andere mensen van dit forum hebben daar namelijk niks mee te maken en willen dit in veel gevallen ook niet (ikzelf bijvoorbeeld). Ik heb verder geen last van je, en ik ben ook van mening dat dit een openbaar forum is, dus voor iedereen toegankelijk zou moeten zijn OOK voor mannen. Vrouwen die klagen dat zij het niet prettig vinden dat er meegelezen wordt door een man, moeten hun verhaaltje dan maar bij zich houden. Op een openbaar forum mag iedereen komen, dat weet je van te voren groetjes, Joeja!
ik heb niet echt alles gevolgd rondom de meneer maar ik ben het met Joeja eens. Halverwege dit topic slaakte ik een diepe zucht. Het maakt mij niet uit of je nou ho, he, bi bent, welk geloof je aanhoud en wat je lievelingskleur is. maar Gerrit wat wil je nou precies bereiken hier? Ps je mag me pb-en