Scrapbook maken

Discussie in 'De lounge' gestart door Zanita, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet nog niet zo goed hoe en waar ik moet beginnen dus ik ben een beetje een ramp hiermee haha. Maar dit is me 2e testproductje en heb er in photoshop maar liefst 2 uurtjes over (inclusief heel veel zoeken naar plaatjes).

Hebben jullie tips waar ik aan kan denken? Ik vind de lettertype bv AFSCHUWELIJK en zou wel van die leuke "stempelletters" willen. maar ik heb geen idee hoe ik dat krijg.

het is trouwens nog niet af

2. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Waar halen jullie die achtergronden vandaan? En zoeken jullie dan ook nog losse plaatjes? want die site van freebies daar word ik doorgelinkt naar me facebook maar het plaatje krijg ik niet groot.

3. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat wil ik ook wel weten! Nu doe ik dat gewoon bij google images maar dan vaak zijn hele mooie plaatjes te klein of er zit zo een lelijk logo doorheen

4. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Kijk anders eens op CraftCrave | DigiFree | CraftCrave | Craft & Digital Scrapbooking Freebies, Tutorials and Challenges Search Engine
    Een website die dagelijks geupdate wordt met gratis scrapspulletjes.
    Daar haalde ik in het begin altijd mijn spul vandaan.
    Nu gebruik ik eigenlijk alleen nog maar koopspulletjes :)

En geen idee of ik nu de regels overtreed, maar ik ben zelf beheerder van een scrapforum. Heb ik ooit eens aangemaakt omdat een aantal mensen ook wilde leren digiscrappen. Het is dus geen druk forum ofzo, maar wel gezellig. En er staat een (eigen geschreven) stappenplan voor degenen die willen leren scrappen in photoshop.
    En de leden zijn erg behulpzaam.

Digital Scrapbooking • Forumindex

5. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Deel Deze Pagina