gaan we weer....

Discussie in 'De lounge' gestart door mamautrecht, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamautrecht

mamautrecht Niet meer actief

Ruim 5 jaar geleden tijdens de zwangerschap van onze oudste had ik telkens onverklaarbare bloedingen. Toen hebben ze een uitstrijkje gemaakt en belde de gyn me 's avonds om een uur of 19.00 op met de mededeling; ''je hebt nog geen kanker maar wel pap 3b''. Dan schrik je je echt helemaal rot.
    Uiteindelijk hebben ze een lisexisie gedaan die echt verschrikkelijk was en ik gelukkig nooit meer onder plaatselijke verdoving hoef te doen vanwege het extreme bloedverlies dat ik toen heb gehad. Moest ook gelijk de rest van de dag in het ziekenhuis blijven.

Nu na ieder jaar een schoon uitstrijkje heb ik weer tussentijdse bloedingen. Ik hoop echt dat het niks is maar morgen dus de doktersassistente bellen voor een uitstrijkje..
    Was zo blij dat na jaren in de gyn stoel te liggen vanwege zwanger worden, zwanger zijn nu rust aan mijn lijf. Na 2 jaar misschien dus dit weer...
    Maar goed, niet op de zaken vooruit kijken en hopen dat het niks is!

2. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ik hoop voor je dat alles goed is! Ik duim mee.

Heel veel sterkte. Dikke knuf

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    Snap je ongerustheid, hoop dat je bloed verkies dit keer een onschuldige oorzaak heeft! Maar hoe dan ook, goed dat je direct naar je arts gaat!
    Toi toi!

4. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    heb bah wat verschrikkelijk die onzekerheid
    ik hoop dat het niks ernstigs is sterkte

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Jasses, nee snap heel goed dat je je zorgen maakt!
    Sterkte meid...

6. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    o jee wat vreselijk sterkte meid
    wat mij ooit is overkomen is het volgende: bloedverlies wat veroorzaakt werd door een schimmelinfectie.

7. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    Jeetje, kan je alleen maar sterkte wensen en heel erg hopen dat alles toch goed is!

Deel Deze Pagina