Ik wil een sorrt krans maken ter ere van de geboorte van onze zoon, om aan de deur te hangen maar nu ben ik op zoek naar een knuffel van een ooievaar, op internet heb ik ze al gevonden maar ik vind de verzendkosten altijd z zonde... wie heeft een idee bij welke winkel ik ze kan vinden? Of heeft toevallig iemand een liggen die ik over kan nemen?
ik heb een ooievaar handpop. hij is denk ongeveer 25-30 cm hoog ik zal kijken of ik een foto kan laatsen. maar lukt iedere keer niet.
nou is me accu weer leeg maar op marktplaats staat er een precies dezelfde als ik heb. als je bij zoekopdracht intikt ooievaar- handpop staat ie op de eerste pagina. die van de fabeltjeskrant.
ik bedoel zoeen {had nog niet aan mp gedacht hahaha} Marktplaats.nl > Ooievaar Silvi 26 cm Happy Horse nr 9997 - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels
Ik heb zo'n soort ooievaar bij de Wibra gehaald, ze hebben ze niet altijd, maar van tijd tot tijd en kosten zo'n 4 Euro geloof ik. Hij is nog aardig groot en hangt nu bij ons voor het raam.
Ik heb ze een tijdje geleden ook bij de Prenatal zien liggen. Volgens mij in verschillende maten, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
maat is niet zo heel belangrijk hij moet alleen niet piep klein zijn... mm prenatal heb ik ze nog niet gezien. Voor een grote prenatal moet ik best een end rijden maja als ik wist dat ze hem daar hadden dan ging ik wel. Anders ben ik binnenkort naar die zaak of naar de babyplanet oid....
Ik heb ze laatst ook bij de prenatal gezien. Als je zeker wilt weten dat ze ze hebben en je niet voor niks rijdt moet je ze gewoon eerst ff bellen succes!