Scrapbook

Discussion in 'De lounge' started by Teddie, Nov 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    Ik wil gaan beginnen met scrapbook en vraag me af of er meiden zijn die hier bekend mee zijn.
    Ik wil de foto's van mijn zoontje in plakken en wil dat doen door middel van scrapbook.
    Ik ben er niet zo bekend mee en ben benieuwd naar ervaringen van anderen.
    Weet iemand dan ook of er een winkel is in Amstelveen of omgeving waar ik spulletjes kan kopen voor scrapbook en wat heb ik dan nodig?

Ik hoop wat meer bekend te worden er mee door ervaringen van anderen.

Teddy

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

hoi, bij pippo's hebben ze scrapdingen, en die zit op meer plekkn. als je even zoekt op scrapbook vind je heel veel sites met voorbeelden en spullen.
    en het is niet moeilijk hoor, je moet gewoon beginnen. ;)

3. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ze hebben nu ook zo'n tijdschrift, van een reclame, voor 1,95 een uitgebreid tijdschrift en dingetjes die je uit kunt knippen geloof ik...kom alleen niet op die site!

4. Noebie

Noebie Actief lid

Feb 21, 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Ik doe aan digitaal scrappen (al vind ik het ouderwets scrappen leuker!). Je hoeft de deur niet uit om de spullen te kopen, je kan alles opnieuw blijven gebruiken en je hebt geen rommel in huis liggen (dat vond ik echt vreselijk). Mocht je vragen hebben dan kun je me een pbtje sturen.
    Veel scrapplezier alvast :D!

5. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    zoek ff met de zoek functie dan kom je er verschillende onderwerpen over tegen en ook tips en links.

europees scrappen kan je vinden door te googlen onder azza staaan leuke ideetjes tussen.

6. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0

alleen het 1ste deel was 1.95
    nu zijn ze 5.95....

niet zo leuk vind ik zelf...

7. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

Mar 31, 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Misschien moet er een apart scrapbooktopic komen wat blijft staan.

Ik ga zo (na de was) beginnen met de eerste foto's van Florine.

Het is superleuk om te doen en heel waardevol voor later. Het is toch jouw handwerk waar je kindje naar zit te kijken.

En ik ga voor Florine op elke pagina een klein boekje maken waarin ik schrijf wat er allemaal gebeurd is (dat doe ik nu in het klad), dus het wordt nog waardevoller.

De beste manier om te beginnen is gewoon beginnen.
    Ben je toch een beetje onzeker, zoek een leuke gescrapte pagina op print 'm uit en ga naar een echte scrapbookwinkel. Koop papier wat jij leuk vind en vraag de verkoopsters of ze je willen helpen met wat je nog meer nodig hebt om deze pagina na te maken.

Ik vind het trouwens zelf heel leuk om werkbeschrijvingen te maken van wat ik heb gemaakt, misschien doe ik dat wel als ik van de week klaar ben met de eerste bladzijde.

Linda

8. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hallo.
    Hier een echte scrapper. Ik doe het nu al een paar jaar. Voorheen vaak voor vrienden/kennissen met kinderen, en nu natuurlijk van mijn eigen dochter.
    L.o. zijn te vinden op mijn site: www.scrappersandra.blogspot.com
    En ff op google zoeken, kom je heel veel leuke dingen tegen.
    Zelf haar ik veel inspiratie uit:
    www.twopeasinabucket.com
    Maar pas wel op: scrappen is heeeeeeeeeel verslavend.
    groetjes sandra

9. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    Meiden bedankt voor jullie reacties en tips en verwijzingen maar sites voor scrapbook.
    Ik heb er echt zin in en ga snel beginnen er mee.
    Ik heb het eerste exemplaar van scrapbook gekocht en inderdaat het tweede exemplaar is duurder.
    Maar ik ga ze wel verzamelen denk ik.

Ja ik ben wat onzeker om er mee te beginnen maar ik moet het gewoon doen en het is nooit verkeerd wat ik doe want het is zelf ontworpen en bedacht.
    En heel leuk voor mijn zoontje later.
    Ik heb al 2 albums gekocht dus het begin is er :D

Doei Teddy.

Share This Page