haha ik ook, misschien zitten we wel bij dezelfde @ opslag: ik heb nu een klein usb stickje ( 16MB) waar ik een aantal mappen met kits op heb staan. ik ben nog van plan om er iets bij te kopen die meer MB kan opslaan. @ kitjes: ik koop niks, ik haal alles zo van internet af en ik heb mijn geheime bronnen. Zo'n psp forum is ook een leuke en goede manier om lesjes te leren maken en het is dan mooi meegenomen dat je de materialen zo kan downloaden. @ voorbeeldje? Ik ben nog niet zo heel professioneel hoor, maar dit vind ik wel een goed gelukte
haha grappig hoor die kerst lo ik heb een paar weken terug mijn december daily afgemaakt, kun je nagaan. dat was eens maar nooit meer, maar ben er nu toch wel erg blij mee en digitale scrapdingen doe ik gewoon uploaden naar een 30x30 digiboek van albelli
Toch erg mooi gedaan hoor! @ juut: zo'n daily is veel werk he... M'n vriendin is er ook ooit mee begonnen maar na een dag of 10 is het blijven steken en nooit af geraakt. Achteraf vindt ze dat ontzettend jammer.
Hoi meiden, Ik ben nu een beetje begonnen met het bewerken van een foto in paintshop pro, maar ik moet nog een beetje uitvinden hoe het werkt, ben nog niet zo heel erg bedreven helaas. Mochten jullie tips hebben, dan hoor ik het graag!
ik heb ook jaren gescrapt. maar sinds een paar verhuizingen en na de geboorte van mn 2 kindjes niet meer gescrapt. maar zodra mn jongste wat meer slaapt overdag en 's avonds wil ik er weer mee gaan beginnen.
@ dreamz: Ik kan je helaas nog niet helpen. Weet nog niet of ik via paintshop of photoshop ga werken. @ lovelyengeltje: Leuk dat je er terug mee gaat starten. Blijft kriebelen denk ik he.
ik had laatst een proefversie van photoshop gedownload en even gekeken hoe of wat, er staan wel veel gelijksoortige technieken als paintshop, maar ik kan er echt niet mee overweg. geef mij maar liever paintshop zelf
ik werk met paintshop pro x2. Je kunt er zoveel mee, dat het misschien makkelijk is een forum te vinden waar je dit kunt leren d.m.v. lesjes.
Zo, ik heb sinds eind vorige week Photoshop op m'n laptop staan. Heb nog geen tijd gehad om dingen te downloaden om digitaal te scrappen. Had eerst paint.net erop staan, maar m'n vriendin vond het niet zo handig. moet dus nog wat gaan oefenen want ken er nog niet veel van. Ik blijf papieren scrapbookpagina's toffer vinden, maar die digitale lijkt me wel fijn om dingen te testen met foto's ed.
Mijn staan op pc thuis, zit nu op m'n werk... Maar ik heb nog maar 3 pagina's, ben een beginner hoorde van m'n vriendin dat de regel van 3 ook wordt toegepast bij scrappen: bijv. 3 foto's, 3 stickertjes, driehoeken die je kan vormen met hoe je je foto's legt... En dat de trend in Amerika nu 1, max 2 foto's zijn. Ik doe het eigenlijk vooral op gevoel.
ik deed het ook altijd op mn gevoel hoor en wat ik zelf mooi vond. wil er straks weer een keer mee gaan beginnen. heb nu alleen een zoontje met heel veel krampjes en wat veel huilt dus weinig tijd om al iets te doen. het huishouden lukt me al bijna niet eens
Ja 't is een kwestie van tijd vinden he... Hier ging zoonlief een hele tijd pas tegen 21u30 slapen, dus had ook niets van m'n avonden. Tegenwoordig is hij om 20u zo moe, dat ik hem dan maar neerleg. Met als gevolg dat ik wat meer vrije tijd heb, want de slaapjes overdag zijn aan't overgaan op 1... Hopelijk gaan de krampjes snel beteren, want niets is zo vervelend om je kindje pijn te zien hebben en je kan er niet veel aan doen.
hallo dames, hier ook iemand die op papier scrapt. ben bezig met een mijn eerste baby boek helemaal gescrapt. verder moet ik veel foto's doen, heb hele stapels liggen. ik blijf dit onderwerp volgen. @nijntje zou je mijn miss ook een pb sturen?
ja, zo;n dagboek. zit idd heel veel tijd in, maar ik vindt het om zelf te maken veel leuker dan zo'n boek die je kan kopen. dan kan ik me eige in vulling geven. ik zal kijken of ik er vanavond foto's van kan maken en zal ik ze hier plaatsen.