Ah zo, dat is iets dat ik moet onthouden! Bedankt Dit is toevallig een pagina waar zoonlief niet met z'n gezichtje opstaat, anders had ik hem ook niet geplaatst. Maar ga van de oldtimer van m'n man ook nog een pagina maken, dus als die af is, post ik die ook nog eens. Helaas moet ik nu gaan strijken, scrappen zal voor een andere keer zijn...
leuke werkjes zie ik voorbijkomen maar lijkt me wel veel meer knip en plakwerk zijn dan een digitale versie. ik heb wel een vaste hand, maar dat zou mij te priegelig zijn.
Ik doe ook aan digitaal scrappen, alleen is dat nu een stuk minder geworden aangezien ik nu designer ben van scrapkits... Het is zooooo leuk om te doen!!! Leuke pagina's zie ik voorbij komen!! Mocht je nieuwsgierig zijn hier is mijn blog
Ik heb ooit eens een poging gedaan om iets te ontwerpen.. Gewoon op papier.. Maar heel ver kwam ik nooit Terwijl ik dat ook onwijs leuk vind om te doen..
Amai, designer van kits! Ga zo eens een kijkje nemen op je blog. Ik zou nog niet weten hoe ik daar aan moet beginnen @ glimworm: Op papier is het idd veel knip en plakwerk, maar ik vind dat heerlijk om te doen Alleen de rommel die ik er door maak, is niet zo plezant maar dat nemen we er maar bij Wat digitaal wel makkelijker is zijn lettertypes, daar ben ik soms wel even zoet mee: ga ik stempelen of toch maar iets afdrukken?
Gisteravond een plaatje van een vriendin gekregen met de woorden: Hier kun je wel iets mee he? Nouja, even aangeklooid.. vanavond mee verder.. tot zover het resultaat.. Edit: tekst zat eerst naast het plaatje, maar die heb ik eraf gehaald en eronder gezet..
Leuk Roeltje! Tekst is idd leuk zo onder de foto. Die tekst aan de linkerkant, zijn dat 4 lagen (zo heet dat toch in Photoshop, niet?) of hoe krijg je zoiets klaar? Je ziet, ik moet nog veel leren!
Nee is een tekst van een scrapkit.. Is één plaatje zeg maar.. moet nu werken, maar zal vanavond even een link pben.. Moet m even opzoeken.. Misschien laat ik het plaatje wel zo hoor, maar vanavond maar even aanklooien en kijken of het nog mooier kan..
Weten jullie toevallig als bijv. pipoos regelmatig nieuwe vellen scrapbookpapier binnen krijgen? Ik haal eigenlijk daar m'n spulletjes, maar vond ze niet zo heel veel soorten naar m'n zin hebben. En ook de blokken papier die ze hadden, waren niet zo m'n dingen. Veel roze dingen, maar om pagina's over m'n zoontje te maken heb ik dat toch liever niet
leuk dat we hier een beetje actief blijven! nijntje, kijk eens online bij bv www.scrapbookdepot.nl hebben ze erg veel keuze. pipoos wisselt volgens mij niet heel erg veel af. kwam net toevallig nog een foto tegen van 2 miniboekjes die ik gemaakt heb (ben toch wel meer van de kleine projectjes eigenlijk..) dat is zo lekker te overzien
Bedankt juut! Ga morgen eens kijken. Woon wel in B dus hoop dat de verzendkosten dan niet te hoog gaan zijn. Leuke boekjes trouwens!
Ik heb heel veel gescrapt, maar sinds die kleine er is helemaal geen tijd voor gevonden. En ik ga werken, ben bezig met eigen bedrijfje druk druk druk druk.. Ja, wil het graag weer oppakken!!
Heel leuk!! ik ga ook weer eens beginnen binnenkort. Ik houd het vaak te uni van kleur, heb ik overal mee. rustige tinten, maar wow dat linkse boekje knalt eruit, prachtig! Welk papier is dat? Het lijkt zo 'stevig' zeg maar.
Ben je toevallig mijn zus? Die heeft dat ook, altijd pastelkleuren ed. Waar ik vaker voor fellere kleuren ga. Dat combineren met zachtere tinten is heel leuk! Doe ik altijd met m'n kaarten die ik zelf maak. Mijn scrapbookontwerpen zijn nog niet zo gewaagd, maar dat komt volgens mij wel na verloop van tijd. @ fruitypebbles: Ja werken gaan en een huishouden en kindje vraagt veel tijd he. Ik ben ook al van vorige week een nieuwe pagina aan't maken, maar geraak er maar niet aan.
Heb ik ook hoor.. Hou meer van rustige kleuren dan van hele drukke/felle.. Sowieso hoeft het van mij niet te druk met veel frutsels.. Lekker eenvoudig, maar toch mooi..