bezig met de geboortekaartjes.. wil m dolgraag zelf ontwerpen.. Dus even op 'normaal' formaat begonnen.. De drukker net gebeld en hij gaf als tip mee om te komen kijken naar welk formaat kaartje ik wil hebben (vierkant, lang, kort, hoog, laag, groot, klein) en aan de hand daarvan kijken of ik veel moet aanpassen.. Als het allemaal lukt natuurlijk.. hier vast een opzetje.. Iets in deze richting moet het worden.. is alleen de voorkant, weten nog niet wat we qua tekst willen binnen in.. Dus eerst dit maar..
Oh ik ben dan niet de enige die zo'n voorraad heeft! Ik durf niet te tellen hoeveel ik er heb, kan goed meer blanco's hebben... Action vind je hier in B niet zoveel. Misschien maar goed ook! @ Roeltje: Heel leuk gedaan, ziet er ook erg fris is. Is dat ook gewoon met digitale scrapspulletjes gemaakt?
Ja heb vrij veel plaatjes en elementen gedownload.. En dan van alles combineren.. Dit heeft me al bijna 2 uur gekost.. Constant schaduw, contrast, formaat etc. wijzigen.. Ken het programma nog niet helemaal uit mn hoofd dus veel puzzelen en zoeken.. Af en toe wat hulp nodig van lessen op internet dus duurt even.. kan best zijn dat het alsnog veranderd hoor
Heeft er toevallig iemand een link waar ik zo'n noteblokpapiertje kan downloaden? Je weet wel, zo klein rechthoekig papiertje met lijntje (zoals je die hebt waar je je winkellijstje op maakt). Hier zonet weer een papieren pagina gemaakt. Ben er wel tevreden over, behalve dat ik 1 foto te laag heb geplakt. En laat ik daar pas achtergekomen zijn toen de lijm al droog was... :-s Maar 't is wel mooi. Ga hem hier niet plaatsen want mijn oom en achterneefje staan er ook op en denk niet dat ze dat fijn vinden.
ha meiden! Ik scrap ook! op papier, vind het vooral leuk om mini boekjes te maken, die maak ik dan van enveloppen of van die papieren zakken om fruit in te doen. Zal binnen kort even foto's neerzetten! leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die een hele vooraad heb! hihi heb papier, cardstock, bloemetjes knopen, de hele mikmak hihi **schaam, schaam?**
@soepstengel, je hoeft je niet te schamen hoor, ik denk dat veel scrapsters wel last van een te grote voorraad hebben. ik heb zelf 14 mappen met ongeveer 40 kitjes per map op mijn laptop en deels op een usb stick staan en dan heb ik het alleen nog maar over de kitjes. mijn lappie kan het bijna niet meer aan, dus er zal binnenkort een harde schijf bij moeten komen.
Oh die heb ik niet zien staan Ga het straks proberen! @ soepstengel: Ben echt blij om te horen dat er nog zoveel zijn met een grote voorraad Ik ga nu proberen om wat voorraad op te werken en dan weer nieuwe te halen. Vooral papier kopen vind ik leuk @ glimworm: Daarom heb ik een laptop voor mezelf aangeschaft. Nu kan ik al m'n foto's en scrapdingen op een aparte laptop zetten. Voor m'n foto's heb ik al een externe harde schijf.
hier ook een scrapper ik doe het vooral op papier maar merk wel dat ik er veel te weinig tijd voor heb. loop ook best wel achter ohh en ik heb ook echt een super grote voorraad. vooral action en zeeman hebben vaak hele leuke goedkope dingen
Heb toevallig mijn eerste fotos besteld en ben aan het snuffelen voor papiertjes dus ga ook weer eens aan de slag
Wie heeft er nog leuke sites met inspiratie!? Ik krijg hier elk seizoen creatief met foto's.. Die heb ik nu opgezegd.. En ik heb dan ook voordeelkaart dat ik 8% korting krijg bij Pipoos, wel leuk!
Ik loop ook achter... Heb er nu in totaal 6 gemaakt, 3 liggen er klaar en heb op pc nog staan om te laten afdrukken... Bij zeeman haal ik ook veel stickertjes. Vooral letterstickers, kosten 2x niks
Ik had 2 sites maar die heb ik je al eens doorgegeven denk ik, niet? Maar daar komen dagelijks nieuwe dingen bij, dus regelmatig gaan kijken Ik ben al ff niet meer op die sites geweest, dus moet er ook nog eens tijd voor maken Oh leuk, een voordeelkaart bij Pipoos! Is dat een tijdschrift? Zegt me vaag iets...
Van hieruit even een vraagje. Heb leuke foto's van in het bos, maar er zijn er maar 2 echt geschikt om te scrappen. Heel jammer is dat er zo'n mooie foto wegvalt omdat hij niet scherp is... Maar nu heb ik gedroogde blaadjes van in het bos. Hebben jullie daar al mee gewerkt op een scrappagina? Ben bang dat dat na verloop van tijd gaat afschilferen omdat het te droog is. Iemand ervaring?