ik heb gedroogde blaadjes geplakt in mijn wreck this journal, en die zijn er na een jaar helemaal afgeschilverd en niet mooi meer. nu ga je met een wtj iets anders om dan met scrappaginas, maar ik zou het zelf niet doen. zou het gewoon zo zonde vinden.... Ik heb wel eens de blaadjes overgetrokken op papier en dan iets vergroot en toen de mal gebruikt om de fotos uit te knippen in de vorm van een blaadje. dat kan je natuurlijk ook met papier doen... (was wel een rotklus trouwens, maar ik had ingewikkelde blaadjes)
Ja dat afschilferen, daar vreesde ik dus al voor... Want 't is toch de bedoeling dat die pagina's blijven meegaan he... Misschien eens zoeken voor bestanden van digitaal scrappen, misschien dat ik daar ook leuke blaadjes bij vindt om uit te knippen.
Tof! Ga later eens naar je blog kijken, heb zoontje op de schoot en dan gaat dat niet zo goed Ik ben er onlangs pas echt mee begonnen, maar maak wel al een aantal jaren wenskaarten. En dat materiaal kan ik ook gebruiken om te scrapbooken, dus dat komt goed uit Vandaag nog op een hoop papier uitgekomen Was nog veel bij m'n ouders gebleven na de verhuis. Ging ik iets zoeken, kom ik daar op 2 pakken en mallen uit! Me happy!!!
@ maaike: Heb je blog idd al eens gezien. Jouw kaartjes zijn veel mooier dan de mijne! Enne, gefeliciteerd met je mooie zoon! 0
Sorry zwangerevrouw, denk dat dat dezelfde is als m'n zus heeft. Heb nu trouwens in de bibliotheek ook boeken gevonden over scrapbooking