Voordat je oordeelt als je me niet geloofd reageer dan aub ook niet! Het is bij mij begonnen toen ik 4 jaar oud was. Ik zag in het trappengang bij mij thuis een man die zich opgehangen had. kort daarna zag ik ineens mijn overleden overgrootoma aan mijn bed staan. Ik heb hier eigenlijk nooit met iemand over kunnen praten. Zo heb ik al aardig wat mensen aan mijn bed gehad die iets van me wilde. zo heeft mijn overleden vader die mij sexueel misbruikt heeft 3 jaar lang gewacht of dat ik hem wilde vergeven. Ik heb me er een hele tijd niet mee bezig gehouden. Totdat ik op mijn 14e ineens de overleden oma van een klasgenoot zag toen begon het weer. Ik ben op mijn 16e begonnen met stage in een verpleeghuis en ik liep op de gang met mijn stagebegeleider totdat ik ineens voor een deur stoptte het voelde niet goed aan en ik wilde persee kijken. Maar mijn stagebegeleider zag hier de reden niet van in en wilde doorlopen. todat ik ineens vertelde dat deze mevrouw was overleden. Je raad het al ze bleek inderdaad te zijn overleden. zo heb ik tijdens mijn werk als verzorgende aardig wat mensen geholpen naar het hiernamaals. Vaak waren ze bang om hun kinderen achter te laten of om te gaan hemelen. ik ben op mijn 18e op mezelf gaan wonen. Ik was bij de buurman op de verjaardag uitgenodigd en er kwam een ruige jongen binnen. ik raakte met hem in gesprek en hij bleef een stoere houding aanhouden. totdat ik ermee kwam dat hij beter zichzelf kon zijn omdat hij van binnen intens verdrietig was. binnen no time was hij ineens heel erg klein geworden. het bleek om zijn overleden oom te gaan die hij en zijn vader niet wilde loslaten. uiteindelijk heb ik ook het advies gegeven om een brief aan hun oom te schrijven en die daarna te verbranden. een dag later stonden ze aan de deur met 50 euro ik heb het niet aangenomen ik wil mensen helpen en geen misbruik van hun geld maken. regelmatig krijg ik nog steeds dingen door het is een soort dia filmpje wat in mijn hoofd afgespeeld wordt. de meeste mensen verklaren mij voor gek het is niet iets waar ik mee te koop loop.. ik ben nu 23 en ontwikkel mezelf steeds verder... Hoe ouder ik word hoe meer waardering ik voor mijn ´gave´ krijg. Ik voel mezelf absoluut niet meer als een ander integendeel ik gun iedereen het geluk en loop mezelf regelmatig voorbij.. het kost enorm veel energie en moeite om een ´reading´ te geven maar ik vind het het zeker waard!
niet paranormaal, maar wel erg fijngevoelig. ga wel 1x per maand naar een paranormaal genezeres om mn batterijtje weer op te laden, deze heeft ook mn bevalling goed voorspeld. hoop dat je veel mensen mag helpen!
Als kind had ik af en toe voorspellende dromen, maar enkel van slechte dingen (overlijden overgrootvader en zo). Momenteel geen last meer van. Af en toe heb ik ook het gevoel dat mijn zoontje dingen ziet die ik niet zie, dan wijst hij "in het niets" alsof hij iets of iemand ineens ziet opduiken. Hij zegt er verder niks over en 't lijkt hem niet te storen, dus voorlopig negeer ik het gewoon.
Ik heb er geen ervaring mee. Gelukkig ook nooit nodig gehad aangezien er in mijn leven nooit iemand is overleden waar ik een sterke band mee had of iemand die ik goed kende.. Hoop dat je er veel mensen mee kan helpen die het wel nodig hebben!
en mij? Mooie gave! En goed van je dat je anderen ermee helpt!! Ik zou het zelf ook wel graag willen kunnen, ma dat heb ik helaas niet zelf in de hand... Je bent er mee geboren, het is een gave waar je mooie dingen mee kunt doen en enorm veel mensen mee kunt helpen! Vind het ook tof dat je er geen geld voor vraagt, ik vind dat namelijk een beetje arrogant, je wilt de medemens helpen of niet dus ik vind het een beetje ongepast om daar geld voor te vragen. mensen die behoefte hebben aan een reading komen daardoor ook snel bij iemand terecht die dit alleen ma voor geld doet en uit der duim zit te zuigen. Dus ik vind het super van je dat je andere helpt!
dankjewel allemaal ik zal vast en zeker nog aardig wat mensen tegen komen... Ik ben ook absoluut geen type die de standaard dingen verteld dat alles goed gaat met de overledene of welke naam de persoon heeft net als bij char Maar goed zou er ook niet aan moeten denken om met zoiets op tv te komen. En gelukkig heb ik het niet alleen bij overleden mensen .. Heb een keer in een cafe met een vrouw gesproken die niet zwanger kon worden. Toch zei ik dat ze maar eens een test moest doen ik was er bijna van overtuigd dat ze zwanger was en het bleek inderdaad zo te zijn .. echt geweldig als je zoiets voor mensen kan doen
heyy, Supergave!! ook super dat je het doet om mensen te helpen en niet om er zelf beter aan te worden!! Ik heb zelf meerdere keren een reading gevraagd omdat ik met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel vragen zit! maar ik vind het te duur, in de zin ik kan het niet betalen... Dus mocht je ooit een keer tijd hebben?? dan hoor ik het graag!! groetjes
WOW... wat zou ik graag die vrouw geweest zijn, hihi, en wat zal ze raar opgekeken hebben zeg. Ik heb wel eens met Mandy wat gehad... we waren naar de bieb en mandy was nog baby. Erg huilerig want ze was net over op andere voeding... dat liep niet helemaal lekker nog, veel krampjes en zo. En ja in ene kwamen er 2 dames aan, en die wisten mij zo te vertellen dat Mandy last van haar darmen had, en dat als ik vragen had kon ik wel contact opnemen met voedingsdeskundige... Op dat moment was ik zo verbaasd, dat ik het eigenlijk een beetje langs me heen heb laten gaan... Maar t was wel typisch omdat Mandy idd erg sterk reageerde op haar nieuwe voeding. We zijn gauw weer op de oude over gegaan Het onverwachte is juist dan zo fijn... maar tegen de tijd dat het bezonken is, dat je wilt vragen.. zijn ze weg
ik heb het ook alleen vind ik het doodeng...heb al veel meegemaakt.... tegen woordig probeer ik me er een beetje voor af te sluiten helaas heb je dat niet in de hand... willow
Pff ik kan mezelf daar zo kwaad over maken... Waarom iemand geld durft te vragen voor haar zijn gave... Heb er al menig discussies over gehad met andere mensen die beweren dat ze parnormaal zijn belachelijk gewoon! En 9 van de 10 keer zijn ze nog allemaal harstikke fake ook! Het is niet moeilijk om te zeggen dat je iemand ziet die overleden is vaak een man en vrouw bla bla... Vind het echt verschrikkelijk dat mensen zoiets durven te doen! Ik ben heel dankbaar voor deze gave... mijn ex vriend was ook heel erg sceptisch over dingen en geloofde absoluut niet in het parnormale daar kwam hij snel van terug... Helaas ken ik veel mensen die zijn mishandeld en misbruikt vroeger waaronder ook mijn ex vriend tot zelfs de details hoe en waar hij zichzelf verborgen hield in de kast kon ik vertellen. Het is dan ook super heftig om een reading te geven... En ik ben ook altijd eerlijk naar mensen toe dat ik geen wonder ben ik blijf tenslotte ook een mens
je kunt jezelf wel afsluiten dat heb ik ook een tijd gedaan. Maar ben er inmiddels wel achtergekomen dat het veel beter is om het niet te doen
Ik lees nu pas dat er verschillende mensen graag een reading zouden willen. ik heb op het moment geen behoefte aan persoonlijke readings. maar ik wil altijd op afstand proberen te helpen. dus als je vragen oid hebt kun je altijd een pm sturen. ik kan niet garenderen dat ik iedereen kan helpen. sorien
Ben ik het helemaal niet mee eens Als iemand er zijn of haar werk van heeft gemaakt dan kun je toch echt niet anders dan er gewoon geld voor te vragen... Waar moeten ze anders van eten...de lucht? Maar goed, als jij het 'erbij' doet dan is het waarschijnlijk anders.
Daar heeft ieder zijn eigen mening over ik vind het belachelijk als mensen 80/90/100 euro ervoor vragen maar dat is mijn mening
ik heb soms ook paranormale dingen die er gebeuren,ik voel ook vaak aan wanneer er iets gaat gebeuren,ook met anderen, ik druk het zoveel mogelijk weg, ben laatst wel naar een paragnost geweest, die azangeboden heeft me wel te willen begeleiden, maar ik durf het niet goed aan, ben er ook wat bang voor....
nou inderdaad. Ik vind het wel snel geoordeeld dat je als paragnost niet goed of echt zou zijn als je er geld voor vraagt.