Al een lange tijd ben ik op zoek naar een passende hobby voor binnen 's avonds en ik denk dat scrapboeken wel bij mij past. Op internet is veel verkrijgbaar maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat zijn goede basics? Wie heeft er ervaring? Welke albums hebben jullie? Welke maten vinden jullie geschikt?
Wat wil je gaan scrappen? Ik doe het al 15 jaar en heb er een winkeltje in gehad. Zelf maak ik nu vooral scrapkaarten die ik verstuur of verkoop. Ook maak ik elk jaar een jaarboek met alles wat er dat jaar gebeurd is (en waar we foto's van hebben gemaakt) Je kan ook thema albums maken voor geboorte, huisdieren, vakantie etc etc Basics zijn: - een goede papiersnijder met liniaal - fijne schaar - dubbelzijdig tape, fotolijm en gluedots - verder cardstock (dat is gekleurd stevig effen papier) - scrappapier ( stevig papier met een print) - embellishments (versiersels) - verder leuk om kleine kaartjes oid te gebruiken om iets op te schrijven. Tip: kijk eens op pinterest voor ideeën
Wat leuk. Ik wilde eerst maar een fotoalbum gaan scrappen. Ik ken hier in de buurt geen winkel dus ik zal online moeten shoppen. Ik vind het altijd wel fijn om dat soort dingen de winkel live te bekijken en voelen. Vandaar mijn vraag. Heb je photo's van de kaarten die je maakt.
Ik heb wel foto's maar wil ze tzt in een workout blog gaan zetten. Ik weet niet waar je woont maar ik zou je wat online shops kunnen wijzen mocht je dat willen.