Welke shampoo en conditioner gebruiken jullie? Heb syoss gehad maar deze is vrij duur, vraag me af welke merken jullie gebruiken? heb echt ramp haar, vooral nu in de zwangerschap! Iemand nog andere goede tips om zacht haar te krijgen?
Syoss heeft vaak wel goede aanbiedingen hoor. En bij de action, 2,60 voor 500 ml. Ik doe er echt maanden mee. Niet heel duur toch? Ik vind de shampoo en conditioner van Dove ook heerlijk.
Ik was mijn haar zo min mogelijk (zo eens in de 2 weken) en áls ik het was dan gebruik ik Daddy-O van de Lush: https://www.lushusa.com/Daddy-O/02003,en_US,pd.html Om je haar goed in conditie te houden, probeer dan eens een haarmasker van kokosolie. Op zoek naar het beste haarmasker? Probeer eens kokosolie!
ik gebruik welk merk er ook maar in de aanbieding is bij de acrtion ik haal daar wel altijd de Merk producten, heb ook wel es de eigen merk producten gebruikt, maar die bevallen heel slecht. mijn favoriet is Elvive Nutrigloss (de roze) die conditionor is goddelijk zacht!!!
Ik gebruik Yes to carrots shampoo en conditioner. Ik doe ook om de week een masker van extra virgin kokosnoot olie in mijn haar. Dit doe ik snachts op ongewassen haar en was het er smorgens weer uit. Chi silk infusion is ook fantastisch spul.
Ik de age en nutritive serie van Kerastase. Om de dag wassen, 2 keer per week een haarmasker. Lekker hele avond laten trekken. Gebruik de cement om mijn haar te beschermen tijdens het fohnen en stijlen. En zo blijft het ook goed in model. Daarnaast heb ik nog de olie, om het eventuele pluizige weg te nemen ( en het ruikt lekker ). Ik mishandel mijn haar redelijk, met blonderen en kleuren, maar het ziet er gezond en mooi uit
thanx voor de tip! Ik gebruik ook syoss, eigenlijk alleen voor de geur, vind al die andere shampooluchtjes niet lekker of te sterk.
Shampoo: Schwarzkopf 7 kruiden Koop ik altijd in de aanbieding 3 voor 5 euro ofzo bij kruidvat of etos vaak. Cremespoeling: Andrelon Glans Ook alleen in de aanbieding 3 voor 5 euro ook regelmatig in de aanbieding kruidvat of etos. Ik heb altijd het idee dat de merkproducten bij de Action minder bevatten dan dat erop staat. Vooral de deo's zijn echt veel sneller op dan dat je ze bij een andere winkel haalt.
Ik heb ook Syoss, en gebruik daarnaast Elvive leave-in conditioner, af en toe een haarmasker van Gliss Kur. Maar ik gebruik ook wel eens andere shampoo die op dat moment in de aanbieding is. Mijn haar is ook tamelijk onmogelijk: heel steil, bovenin is het vet en onderin droog. Ik kan er niet zoveel mee, heb wel laagjes maar dat zie je eigenlijk niet doordat er geen volume in zit, het hangt steil naar beneden. Alleen als ik het uitgebreid fohn zit het wel leuk als ik het daarna opsteek. Mijn haar is vrij lang, dat maakt het ook zwaarder, maar als het korter is hangt het ook gewoon naar beneden. Ik werk in de zorg, dus sowieso moet ik op mijn werk mijn haar vast doen, daarom dat ik het alleen fohn als ik ergens heenga, feestje ofzo. Na de bevalling wil ik weer wat lowlights oid erin, zodat er wat meer diepte in zit.
Van alles wat. Momenteel Palmolive en als die op is kijk ik weer voor een andere. Was mijn haar eens in de drie dagen. Buiten mijn zwangerschap moet ik het om de dag wassen i.v.m. snel vet.
Ik had eerst eigen merk Trekpleister, maar die zijn nu met een vernieuwde formule gekomen en ik vind het niks meer. Omdat er deze week een aanbieding van Syoss was bij de Kruitvat heb ik daar een paar flessen van meegenomen en het bevalt me prima.
Hier altijd uniqone is een balsem maar me haar wordt er zacht, schoon en glanzend van zonder te verzwaren!
Zwarte fles van elvive, mijn haar wil niks anders.. dan gaat het gelijk heel erg uitvallen en is niet te borstelen.. Elvive is ook regelmatig 2 voor 5!
Ik gebruik Aussie shampoo, conditioner en masker. Is wel duur, vind ik, maar onwijs lekker en zacht voor je haar. Shampoo en conditioner zijn meen ik 7,50 ofzo en het masker is volgens mij bijna 9 euro. (Kijk eigenlijk nooit naar de prijs). Verder gebruik ik biosilk en als ik krullen of iets wil dan de roze junior haarlak.
Ik gebruik de lijn van zwartskopf professional bonacure q10. Schampoo conditioner en haar masker. Ik was mijn haar maar max x per week. En ik spoel mijn haar altijd uit met heel lauw water. Wil ik daarna nog verder douchen dan doe ik de douche kop op de stang laag zodat mijn haar niet langer nat blijft. En het werkt. Ik heb normaal haaruitval, voorheen zag ik mijn haar echt dunner worden.
Dat Syoss is hier in Duitsland retegoedkoop. Lijkt wel of ze dat aan de straatstenen niet kwijt kunnen. Het ligt echt overal, Euroshop, Thomas Phillips.... Nivea al geprobeerd? Of Dove?