drinken over laptop...

Discussie in 'De lounge' gestart door Nipa18, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    mijn kleine terror heeft drinken over de laptop heen weten te krijgen en het betreft hier fanta... hij zat in zijn kinderstoel (je zou denken een veilge plek voor dit monster) maar niets is minder waar. ik liep naar de keuken om zijn bordje weg te zetten en in 1.3 seconden was het gebeurd. meneer had 1 beentje losgewurmd zodat ie op 1 knie zat. komt bij mijn glas en tikt hem zo om jawel precies over de laptop....ik gelijk dat ding op zijn kop gelegd zodat er niks verder kon lopen in het toetsenboard en een lichtvochtig doekje gepakt om een beetje tussen de toetsen te pielen. ik dacht dat het wel mee zou vallen en ging verder met mijn laptop. toch willen sommige toetsen niet zo erg meer en kwam ik er net achter dat de webcam functie blauw is.... we zijn goed verzekerd maar vorig jaar ook al een keuken brand gehad wat net is afgerond pfff wat moet de verzekering wel niet denken.....is dit gedekt??

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

die toetsen doen het over een paar dagen wel weer... alleen die laptop.. tja denk dat je dat wel moet laten maken...

en of het gedekt is ligt helemaal aan je verzekering..

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat vervelend :(
    denk idd dat de toetsen het wel weer over een paar dagen doen...

maar ja de rest?
    ach als je daar tegen verzekerd bent...

4. Maloutje

Maloutje Bekend lid

30 okt 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Ik heb ook een keer een kop thee over mijn laptop gehad... Helemaal kapot! gelukkig is dit gedekt door mijn inboedelverzekering en had ik binnen een week een nieuwe :)

Ik zou je niet te druk maken over wat de verzekering denkt... Dit is juist waar je elke maand je premie voor betaald...

5. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    En mocht je erg gehecht zijn aan je laptop..die van mij heeft een vol glas vodka red bull overleefd.

Is door schoonbroer (die best handig is) helemaal uit elkaar gehaald, van binnen gepoetst waar dat kon en geföhnd:D

Het heeft even geduurd voordat alles droog was, en je ruikt het nog altijd (dik jaar geleden denk ik?) maar alles doethet weer zoals het hoort:D

Deel Deze Pagina