hihi, Ik zag net de vraag wat scrappen is. Het is je foto's op een leuke manier inplakken... creatief met foto's zeg maar. Heel leuk voor je babyfoto's! Hier een voorbeeldje van iets wat ik gemaakt heb... (vrij simpel) Een van mijn nijntjes...
jah volgens mij komt die vraag bij mij vandaag aha dat is nog best wel geinig! ziet er gaaf uit... lijkt mijn bunny wel KuZzz
Dat is leuk Shelde! Ik wil graag het baby album gaan scrappen. Maar nu moet ik eigenlijk een soort start set kopen dat ik ook wat heb om mee te beginnen. Dus als iemand weet waar ik zoiets kan kopen.... Laat het me aub weten.
Meeste hobby zaken hebben het wel hoor. Als ik zo die Bunny zie krijg ik weer helemaal kriebels in mn handen om weer te gaan scrappen. Maar doe ik liever in de koude maanden. Vind trouwens paperpiecing ook erg leuk, ook voor in scrapboeken. Kent iemand dat?
Goh leuk zeg, doe je dat knutselen met je handen of met je computer?! En wat een DROPPIE van een konijntje!!!
Het kan ook met de computer, maar ik vind het leuker om met papier en echte frutsles bezig te zijn. Knippen, plakken... ik gebruik zelfs de naaimachine.
Ja het lijkt mij ook leuker met papier, dan kan je inplakken etc! Leuk hoor, ik ga ook maar eens langs de hobbywinkel als ik in de buurt ben! Lekker frutselen!
OF op marktplaats.nl Daar kan je nogal eens goedkoop dingetjes kopen Ik ben trouwens van plan om de baby kaartjes zelf te knutselen met behulp van mn scrap rommel
Ik scrap al jaren en mijn favoriete pagina blijft toch www.piensatelier.nl Daar heb je een forum waar je van alles kunt vragen, galleriën met werk van pro's maar ook van de forum deelnemers dus genoeg om ideën op te doen er is een online winkel en ze hebben gewone winkels in Hilversum en Rotterdam als ik me niet vergis. Groetjes
Ik zou geen starters pakket bij telsell kopen, maar dat is mijn mening. Het beste kan je eens naar een hobby of scrap winkel en je daar laten voorlichten. In Breda zit een nieuwe winkel, Scrapland. In Voorburg Scrapbook Nederland In Rotterdam en Hilversum Piens Atelier.
Het kan op zich wel in een gewoon foto album, maar scrapbook papier is 12x12 inch (= 30,5x30,5 cm) en daar heb je mooie albums voor. Je hebt ook wel starterspakketten met album...
We zijn even bij Pipoos geweest maar daar hadden ze geen leuk album. Ja eentje maar dat was met roze en bloemetjes dus niet echt geschikt voor een jongen. Ik heb wel een setje gekocht met dingetjes....uhm embellishments voor een baby album. Wat is er veel keuze zeg. Super leuk.
ik haal veel bij www.akkefietje.nl ,dan kan je meteen zien of ze het op voorraad hebben. de hobbywinkels in de buurt hebben niet zo veel. er is trouwens ook een startkabel voor scrappen: scrapbook.startkabel.nl dan heb je ze meteen allemaal, dus ook bij je in de buurt. in de supermarkt kan je hobbiebladeren kopen over scrappen... ook wel eens handig voor ideeen. groetjes, lidwina
Ik heb de scrapset deze week bij de Action zien liggen. Misschien een tip aangezien Action goedkoop is!
Action heeft wel vaker leuke aanbiedingen op scrap gebied. Ook blokker en zelfs soms zeeman etc. Heb t zelfs al eens bij Aldi en lidle gezien.
DAt klopt, de albums van de action gebruik ik ook, alleen van het papier wat erbij zit ben ik niet zo weg. Ik gebruik het wel maar ben erachter gekomen dat je het niet moet vastplakken met lijm want dan zie je precies je strepen lijm door het papier komen. Voor de rest gewoon crea denken. Een hawaiketting kopen, die open knippen en voila je hebt bloemen die je weer kunt vast zetten met een eyelet of een splitpen. (hoef je niet van die dure te kopen) Leuke tokens gezien, haal een vel krimpydimpe, print een plaatje uit (wel aan het krimpen denken), trek dit over met een watervaste viltstift, je kunt het inkleuren met potlood (blijft echt zitten dames maar dan moet je er wel eerst even met een stukje schuurpapier over zodat het ruw wordt), uitknippen, er eventueel een gaatje in maken, in je oven en klaar. (veel goedkoper dan een zakje met 4 tokens) Als je geld wilt investeren doe dit in een goed mes, snijplateau (zo'n groen ding), lineaal, alfabethstempels en inkt die ook op foto's blijft zitten. De rest is met een beetje gedult bijna allemaal wel na te maken Groetjes