oh jottum leuk scrappende dames ( heren ook? hihi) ik ben ook scrapverslaafd alhoewel ik dus de laatste tijd heel weinig heb gedaan. en nog vanalles moet afmaken heb mezelf enige tijd geleden een 'bind-it-all'van Zutter kadoo gedaan. en heb al een aantal leuke boekjes gemaakt (maar ook nog half af liggen lol) zit een beetje in een scrappersblock en moet nog boekje van nichtjes trouwen maken maar weet ff niet hoe ik de kaft zal doen.............. pffffffff oh en digiscrappen doe ik ook ( maar dat is nog langer geleden voor het laatst) ben ik vooral mee begonnen om mooie fotovellen voor mijn moeder te maken voor in haar fotoalbum vond ik toch leuker dan gewoon losse fotooos en voor allebij is wat te zeggen maar ik zelf hou van het tastbare de lintjes, het gevoel van de verschillende soorten papier en karton, en knoopjes en andere embelisments oh en ik hou mijn scrappen heel goedkoop door echt op alles te letten voordat het in de prullebak verdwijnt bv. dat harde plastic van verpakkingen beetje schuren en bestempelen of doodles erop tekenen met watervaste inkt maak ik zelfs embelishments van en ook dus kaftjes van boekjes of tussenvelletjes karton van sommige verpakkingen of lintjes die in kleding soms zit om het mee op te hangen knoopjes van oude kleding labeltjes van kleding als je erop gaat letten is er nog zoveel herbruikbaar! ik ben een echt ekster geworden groetjes en scrap ze allemaal
oh en ik gebruik dingen van digitaal scrappen ook voor 3D scrappen print het dan uit op wat dikker papier bv. mooi achtergrond papier of embies om uit te knippen zelf papieren lint heel leuk om uitteprinten/knippen en in scrap te gebruiken leuk dat er nog meer eksters zijn die ogen open houden voor goedkoop materiaal !
leuk boekje zeg herken het papier met de hartjes erop dat heb ik ook staan/liggen! is er trouwens nog een handigere manier om bij iemand zijn album te komen kijken ( heb nu lopen bladeren en zoeken naar fotoalbum van lovelyengeltje ) ( mooie buik trouwens lovelyengeltje!) groetjes
heey kaatje dank je wel. ja er is snellere manier. naast mijn bericht hier staat lovelyengeltje member lid sinds.... en daarna staat berichten je klikt op berichten. dan krijg je ander scherm. klik je op mijn naam. en dan kom je op mijn profiel. en daar staat mn fotoalbum ook. is stuk sneller dan alles na te lopen haha.
ja haha dat kan je wel stellen maar ja je moet het maar weten en ik ben niet echt een geweldig forum beest LOL dus vandaar bedankt in iedergeval scheelt een hoop geklik hihi
hey meiden ik heb nog een leuke tip. voor het scrapen van bv een doorzichtig plastic bakje. waar vaak badparels of zo iets in zit. als je daar van de boven of onder kant van gebreuk. die knip je wat lager af. dan doe je daar achter een foto. en wat dingetjes bv kleint hartjes of kleine sneeuw balletjes en dan plak je hem vast en daar over heen doe je een mooi achter grond. erg leuk. hoop dat julie hem snapen en wat ik zelf ook veel gebruik zijn achter gronden van tijdschriften.
hi allemaal sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd. maar heb op het moment weer geen tijd om te scrappen. grrrr terwijl ik wel zo graag wil misschien straks als het vakantie is
Hoi meiden ben ik ook weer even. Ik ben inmiddels ook aan het scrappen met sophie haar foto's nu nog live maar wil het gaan combineren met digitaal. En wat blijkt deze winkel http://www.creascrap.nl/ zit bij mij om de hoek erg slecht voor de portomonne Lovelyengeltje vind je minie album mooi geworden. Ik hoop in de vakantie weer verder te kunnen.
oh ik schaam me echt. ik heb nog steeds niks gescrapt. shame on me. hihi hopelijk heb ik straks toch "zin" /"tijd" om iets te maken. liefs ons
Ik zag je berichtje over digital scrapping. Kun je dat programma alleen online kopen of ook ergens in een winkel? Ik hoor graag van je.
Goedemorgen! Ik heb niet alles gelezen hier, maar ben even nieuwsgierig of iemand de mallen van AZZA gebruikt? Ik ben niet echt van t scrappen maar wel van t creatief snijden / plakken van mijn fotoalbums. Gr Pris
van azza heb ik nog nooit gehoord sorry maar ik koop ook bijna geen dure materialen. ik zie in "goedkope" materialen ook leuke ideeen. en mallen gebruik ik eigenlijk niet
ja ik moet echt weer ff oefenen anders verleer ik het straks misschien. mn vriend is nu voor een paar dagen naar belgie(voor mn werk) dus dan heb ik dat als verrassing voor hem als hij terug komt. ik was er helemaal niet zo blij mee dat hij naar belgie moest (ben volgende week zondag uitgerekend.) gister(vrijdag) is hij die kant op gegaan en woensdagavond is hij uiterlijk weer terug. hopelijk wacht de baby daar ff op hihi.
Ojee, kan me voorstellen dat je er niet zo blij mee bent! Helemaal zo tijdens de laatste dagen! Red je je wel alleen dan? Of is er familie die je helpt ofzo? Ik hoop echt dat de baby niet eerder komt!
wij wonen tijdelijk bij mn ouders in. maar ik red me wel. ben druk bezig met stofzuigen, net mn fiets schoongemaakt. babykleertjes weer uitgezocht. en vanaf maat 68 in een plastic box gedaan. heb ik tenminste wat ruimte in de commode. en ik hoop ook echt niet dat de baby eerder komt. dus we zullen zien. liefs