scrappen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lovelyengeltje, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pris

Pris Fanatiek lid

Vraagje over letters en cijfers.

Hebben jullie allemaal zo'n duur apparaat?
    Ik vind €350,- echt veel geld voor het printen van letters :(

Ik kom op internet allerlei sites tegen met leuke lettertypes.
    Hebben jullie ervaring met printen / uitknippen? Is wel meer werk maar volgens mij goed te doen....hebben jullie er ervaring mee

Thanks!
    Gr Priscilla.....die steeds meer naar het scrappen gaat ipv gewoon foto's plakken :D

2. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik koop letters bij bv de action en daar doe ik leuk papiertje overheen.
    of glitterletters die hou ik zo.
    kruitvat heeft af en toe ook wel scrapspul dus in de gaten houden.(letterstickers met glitters)

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    ben er eindelijk ook weer eens echt aan toegekomen om te scrappen en ben benieuwt wat jullie ervan vinden:

http://www.mijnalbum.nl/Album=G878IGUF

Ben er wel achter dat echt weer eens nieuwe dingen moet gaan kopen ( of eigenlijk wil kopen).

Ik koop altijd losse letters en heb niet zo'n apparaat. Dit zijn dan stickers, rub-ons, splitpennen, gewone losse letters eigenlijk van alles. Veel komt van de scrapwinkel in Heesch maar koop ook wel eens wat bij action en kruidvat. Uitprinten kan ook maar ik persoonlijk vind het toch altijd net iets minder mooi.

4. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @majel

wat super leuk zeg.
    echt mooi gedaan.
    ik zou afgelopen weekend ook zoveel maken.
    maar ik heb uiteindelijk helemaal niks gemaakt.
    had ik op het moment ff geen zin in.
    erg he.

liefs

5. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ja je moet er wel echt zin in hebben anders komt er toch niks moois uit je vingers. Volgens mij heb je nu ook hele andere dingen om je druk over te maken aangezien je al bijna 40 weken bent.
    Ik heb toen ik weeen had om 23.00 nog mijn scrapspullen opgeruimt voordat we naar het ziekenhuis gingen omdat ik bang was dat mijn man alles door elkaar zou gooien. Waar je je al niet druk om kan maken zeg ;)
    Wat voor soort dingen maak jij over het algemeen?

6. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    heb wel iets in mn album staan.
    (had ik trouwens voor de eerste keer gemaakt)
    verder maak ik meestal gewoon pagina's.
    maar heb al bijna anderhalf jaar niet echt meer gescrapt.
    en daar baal ik best wel van.
    ik zou de zwangerschapstest en alle buikfoto's enz.
    daar wou ik een boek van maken.
    maar ja.
    kan straks alsnog wel.

7. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Mooi hoor Majel!

Lovelyengeltje, hou je het nog een beetje uit? Spannend hoor! Bijna jullie meisje in je armen!

8. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    heey saffie

ja het gaat op zich nog wel.
    maar het wachten duurt zo lang.
    wou dat ik haar al in mn armen had.
    maar ja dat heb ik zelf niet voor het zeggen(jammer genoeg)

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik ben nog niet weer bezig geweest met scrappen...

En hoe is het met jou Lovelyengeltje?
    Echt spannend hoor...bijna de kleine meid in je armen ;)

10. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    heey ik ben ook nog niet bezig geweest erg he.

ik zeg wel steeds ik ga ermee bezig maar dat komt er uiteindelijk steeds niet van.
    en nee de kleine is hier nog steeds niet jammer genoeg.

liefs

11. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    Wat je ook zou kunnen doen om mooie letters te krijgen is je tekst in spiegelbeeld uitprinten, stukje carbon papier eronder of de achterkant van het geprinte vel inwrijven met houtskool, dat vastplakken op de achterkant van het papier dat je wil gebruiken voor je letters, met een pen datgene dat je geprint hebt overtrekken en dan krijg je de afdruk op de achterkant van je mooie papier, die letters kun je dan weer uitknippen... Op die manier heb je ook geen lijntjes ofzo op de voorkant ;)

12. Niet meer actief

Scrappen deed ik, tot ik ATC'en ontdekte..

13. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    atc'en vind ik ook altijd erg leuk maar wat doe je daar dan mee?
    Ik vind het eigenlijk een beetje als kaarten maken. Dan heb je zo'n mooi kaartje en dan?

14. Niet meer actief

Ja nou dat is het leuke, op hobbyjournaal.nl kun je online atc series ruilen van 3/6 of 9 stuks van hetzelfde onderwerp.
    Ik had eens zelf een swap (ruiling) georganiseerd over beren/beertjes en toen deden er heel veel mensen mee aan de ruil, en dan geef je iedereen die meedoet jou adres (alleen aan de ruiler geven) zodat ze de kaartjes naar jou opsturen, en als alles dan binnen is (daar staat een datum voor vast) dan gaat de ruiler (was ik dus) alle kaartjes onderling ruilen tussen iedereen die meedoet. echt heel leuk!
    En zodra je klaar bent met het ruilen van alle kaartjes ( duurt even natuurlijk want er kunnen wel 100 kaartjes voor je liggen) dan zit er in de envelop met de kaartjes die iemand wilt ruilen een envelop met hun adres erop + voldoende postzegels, dus dan stuur je alle enveloppen met de post mee en heeft iedereen binnen 2 a 3 dagen nieuwe kaartjes in huis met het thema beren/beertjes + meestal nog een bedankje van de host/ruiler.

15. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb inderdaad ook wel eens met een swap meegedaan maar wat doe je dan met die kaartjes als je ze geruild hebt? Bij het scrappen kan ik dan mijn mooiste foto's bekijken maar zo'n kaartje zegt me dan weinig.
    Denk dat dat gewoon geen hobby voor mij is ;) alhoewel ik op zijn tijd wel eens een gewone kaart scrap voor anderen.

16. Niet meer actief

Die kaartjes bewaar je in mappen, je kunt achterkantjes maken voor op de kaartjes en dan kun je bijv 5 jaar later zien waaraan jij hebt meegedaan.

Ach voor ieder wat wils toch?!

17. onsfrumpie

onsfrumpie Actief lid

29 okt 2008
    183
    0
    0
    hier ook een scrappende zwangere! ik scrap al zo'n 4 jaar inmiddels en vind het nog steeds erg leuk, al gaat het wat minder sinds ik zwanger ben, jullie ook wel eens last van?
    Ik ben met een pregnancy BOM bezig, erg gaaf en leuk om te doen en heb zelfs al wat lootjes af voor ons meisjes album straks!

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hoi,

Ik heb alles gelezen en ben helemaal enthosiast geworden. Wie kan mij links geven waar ik psp2 oid kan downloaden (gratis) om aan digi scrappen te beginnen???
    Met live scrappen ben ik inmiddels al begonnen!

groetjes melina

19. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    hallo

ik doe ook weer aan scrappen
    nu in mn zwangerschap en nu ik thuis zit kan ik er weer lekker de tijd voor nemen
    ik ben er ng niet zo heel goed in
    heb een abbo op scrap van a tot z, maar daar geef ik dan een beetje mn eigen draai aan
    liefs kim

20. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik heb er steeds geen tijd voor om te scrappen.
    maar ik wil wel zo graag.
    hopelijk heb ik morgen ff de tijd om mn boekje af te maken.
    maar ja mn kleine meid vraagt ook heel veel aandacht.
    want ze slaapt overdag bijna niet.

liefs

Deel Deze Pagina