scrappen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lovelyengeltje, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Op verzoek weer open.

kwebbel

2. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    dank je wel kwebbel

3. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    scrapt niemand meer??

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja hoor! Digitaal dan! ;)

5. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ja die lees ik ook mee.
    maar ik doe het alleen live.
    ben niet zo handig met de computer haha

6. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    Ik wil zo graag, maar heb helaas weinig tijd... Nouja ik heb 's avonds eigenlijk bestwel tijd, maar kom er niet aan toe doordat ik moe ben en dan maar weer achter de laptop kruip en voor de tv ga hangen...
    Zat van de week nog te denken, ik moet maar gewoon 1 avond per week daarvoor inplannen en het dan gewoon gaan doen! Maarja als ik dat thuis zou moeten gaan doen, dan zie ik mezelf toch weer gewoon voor de tv ploffen en komt er weer niks van. Ik ben nog aan het broeden op een beter idee... Iemand ideeën?
    Ik vond het altijd zo gaaf om te doen!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zelf doe ik het ook meestal 's avonds, als de kids op bed liggen. Of als de oudste naar de PSZ is en de jongste nog ff ligt te knorren. Moet wel zeggen dat als je eenmaal bezig bent, stoppen erg moeilijk is... ;)

8. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    waar woon je dan bloemie??

9. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    zuid holland

10. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    scrappen is zoooo leuk
    dus ik ben van de partij in deze topic
    ze hebben bij de action nu blokken met vellen 30x30 van winnie the pooh en princessen van disney
    geloof voor maar 2 nog wat
    liefs kim

11. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    haha die van winnie the pooh heb ik al 2 maand ofzo in huis liggen.

oh bloemie ik woon in friesland.
    ik dacht als we bij elkaar in de buurt wonen konden we samen wel eens scrappen

12. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    lovely, nee, haha, dat is een beetje ver ben jij eigenlijk al druk bezig? nog leuke projecten aan het maken?

kim, ik moet ook maar eens een keer bij een action in de buurt langs gaan, ik hoor daar wel vaker leuke (goedkope) dingen over! wat maak jij zoal?

13. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    action heeft leuke dingen.
    zeeman en blokker hebben soms ook wel leuke scrapdingetjes.

ik zal morgenvroeg nog even een canvasdoek voor mn moeder maken met een foto van amber erop.
    dat ga ik scrappen.

laatst een doosje gemaakt.

14. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    Ik heb ook wel eens wat bij blokker gekocht, bij v&d heb je soms ook wel leuke dingen, ik heb daar wel eens gekleurd ribbelkarton en standaard plaklettertjes gekocht, en nog wat dingetjes (weet niet meer wat :) ) niet echt plaatjes, maar daar doe ik zelf (nog) niet zoveel mee. Bij kruidvat hebben ze af en toe ook wel leuke knutseldingetjes of papier.

Ik koop meestal m'n spulletjes in scrapbookwinkels (online). Beetje duur alleen! Ik heb een hele kast vol papier (in alle soorten en maten), bloemetjes, eyelets, stempels, lintjes, draadjes en weet ik veel wat. Moet deze spulletjes eigenlijk eerst maar eens op gaan maken, maar ik ga morgen wel even naar de action (ik word altijd zo hebberig als ik over leuke spulletjes lees, moet je nagaan als ik leuke spulletjes zie...) Ik heb ook een slice, gaaf apparaat! Vooral voor letters gebruik ik die vaak (vaak? als ik scrap dan, pfff veel te weinig dus!!)

Ik moet nog beginnen voor m'n dochter :$ pfff, zo'n mooi onderwerp en nog steeds niks gedaan... Ik heb al wel wat foto's laten afdrukken, dus ik zou kunnen beginnen, maar ik vind het ook een beetje spannend, voor mezelf is toch anders als voor haar...

Hoe doe je dat met een canvas? Ook met papier? Hoe plak je alles vast?

Kan je hier misschien een fotootje van je creatie plaatsen? (eventueel foto even onduidelijk maken, als je liever anoniem wil blijven)

15. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    nog ff een vraagje,

maken jullie ook 30cmx30cm lay-outs? doe je die dan bij elkaar in boek met van die beschermhoezen?

ik doe dit wel, maar ik vind dit altijd zo jammer omdat je het dan niet meer zo goed kan voelen en zien, de '3d effecten' gaan daardoor toch een beetje weg, het blijft natuurlijk wel netjes...

kan je de lay-outs ook anders 'bundelen? ideeën?

16. petra26

petra26 Actief lid

hallo allemaal,
    ik ben ook fanatiek digitaal scrapper. heeft een tijdje stil gelegen, maar heb het pas weer opgepakt.
    dus ik kom hier gezellig mee kletsen

groetjes

17. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik doe ook aan digitaal scrappen, maar ben nog niet zo vergevorderd dat ik er animaties in kan zetten:)

18. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    zeeman heeft nu ook knutselpakketten met leuk papier, niet speciaal scrapvellen hoor, maar je kan er echt wel wat mee
    en ze hebben daar ook van die houten doosjes met van alle soorten vormpjes zoals beertjes, bloemetje enz en daarachter zitten dan al plakkertjes
    zijn maar 99 cent per doosje
    en dat knutselpakket 1,99 geloof ik
    ook nog een opberg tip
    ik heb van die boxen bij kwantum ooit gekocht met aan 2 kanten opbergvakjes
    maar die zitten vol, dus nu gebruik ik de lege potjes van milan die doe ik even in de vaatwasser dan kan je ze weer leuk gebruiken om kraaltjes enzo in te doen
    ik scrap op 30 bij 30 ja
    en ik heb gewoon van die insteekhoezen

misschien een leuk idee om een keer een scrap dagje te organiseren
    kan je weer ideeen en dingen uitwisselen

zal binnenkort wat fotos hier neer zetten
    kan nu trouwens ook wel:D

19. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0