deze 2 zijn beginseltjes hoor heb wel weer hele mooie gemaakt maar moet mn camera oplade en deze muts is haar oplader kwijt maar zodra ik m heb plaats ik nieuwe en mooiere
ziet er leuk uit kim! was vanmiddag ff bij de action, heb wat leuke grote muurstickers (?) meegenomen en nog wat papier en kartonnen alfabetjes ik was nog nooit bij de action geweest, dus ik alle schappen af, bij alles wat ook maar een beetje leuk leek voor het scrappen doorzocht ik het hele schap, kom ik aan het einde van de winkel, is daar een scrap/kaarten maak/3d schap maar goed de leukste dingetjes had ik wel uit de andere schappen gehaald!
thx meiden ja klopt ze hadden ook van die kartonnen uitdruk letters die gebruik ik dan op anders papier in spiegelbeeld en knip ik dan uit bv op kardstock zo heb je heel wat letter variatie
Ziet er leuk uit hoor Kimmetjuh! Zelf scrap ik digitaal, staan wel voorbeeldjes op mijn site www.biancameijer.wordpress.com, onder het tabje 'freubels'.
wauw queen bee mooie site hoor en ook mooie scrap werkjes voor de gene die digitaal willen leren scrappen ik ken een leuke site waar je lesjes kan doen ik zat er ook had van iemand paintschop gekregen maar op een of andere manier is hij verlopen dus kan ik het niet meer doen helaas maar vind live scrappen toch wel wat leuker dus maakt niet zo heel veel uit maar das echt een leuke site heb er veel van geleerd want was er totaal niet goed in kon echt nog niks deze heb ik daar gemaakt
er is ook een digiscrap topic hier. maar ik ben alleen van het live scrappen. op de computer snap ik er toch niks van. zal zo de foto even maken.
oh je mag ze hier best neerzetten daar heb ik helemaal geen probleem mee hoor. maar ik bedoelde meer dat je daar ook heel veel leuke dingen kan vinden. qua voorbeelden enz
ooh haha dan begreep ik t even verkeerd zal eens gaan kijken ga nu eerst even opruimen en dan denk ik dat ik mijn spulletjes eens te voorschijn ga halen krijg nu wel knutsel kriebels
goedemorgen dames. Ik zit hier nog niet zo lang op deze site. Maar ik wil gaan beginnen met scrappen mijn kleine man is van 27-11 en mijn moeder gaat een begin maken maar dan moet ik wel het album afmaken... Hebben jullie tips voor mij hoe het beste te beginnen en waar ik leuke voorbeelden kan vinden?
kaatje, ik vind het tijdschrift creatief met foto's altijd leuk om te lezen en er zijn ook websites waar je ideeen op kan doen, google maar eens op scrap, scrapbook, scrappen dan vind je genoeg. voorbeelden: Scrapbook Nederland :: Album Gallery Forumleden | De 1e Nederlandse Scrapbooksite - Pien's Atelier Scrapfever :: Album een vraagje, scrappen jullie al je foto's of doe je per 'gebeurtenis' een layout en maak je daarnaast bijvoorbeeld nog een digitaal album met alle foto's?
de mooiste foto s en bv een mooie gebeurtenis doe ik in een scrap album en de andere fotos doe ik gewoon simpel in een foto boek oh ja madebymaly.nl is ook een mooie site. vol met spulletjes die je kan kopen en super veel voorbeelden