jaaa eindelijk weer iemand. heey blond heb je al dingen gemaakt die je eventueel zou willen laten zien
Ik keek vandaag eindelijk het foldertje van de kruidvat eens in en ik zag allemaal leuke spulletjes! Hoop dat er vrijdag nog wat is!
ja dat zag ik ook ja. stempels en anders dingen. zal morgen tijdens mn werk daar ff kijken. moet toch luiers halen
Hey scrappers...... Ik meld me bij jullie aan!! Ik scrap ook. Mijn dochter is nu 8 maanden, en ik heb vanaf de eerste dag dat ik zwanger was een heel boek bijgehouden. Ik maakte elke week verhaaltjes, plakte er foto's en leuke dingen bij. En vanaf het moment dat ze is geboren ben ik dat per maand blijven doen. Het is geweldig om alles weer te bekijken. Nu ben ik zwanger van de tweede, en heb meteen alweer een album gekocht waar ik al in ben begonnen. Mijn scrappen is niet heel hoog niveau... je ziet echt wel geweldige mooie dingen, maar soms vind ik dat te ingewikkeld. Ik hou het ook een beetje simpel. Wil mijn werk wel eens laten zien. Zal van de week wat foto's in mijn album plaatsen. Ben ook erg benieuwd naar jullie werk.
@butterfly ik zou willen dat ik vanaf het begin iets had bijgehouden. maar dat heb ik jammer g\enoeg niet. ik zou het wel leuk vinden om dingen van jou te zien
Het is een heel werk, dat moet ik ook toegeven hoor. Ik moet er soms echt weer voor gaan zitten om de boel bij te werken. Ik ben nu bij maand 6, maar goed, Esmee is nu 8 maanden. Ik moet dus januari tot nu nog doen. Ik zal van de week de leukste foto's weer uitzoeken, die laat ik dan afdrukken via ziggo.nl en kan dan twee dagen later weer aan de slag. En als ik dingen vergeet, hou ook een dagboek voor Esmee bij, dus kan daar dan ook weer info uithalen. Ben wel heel erg blij dat ik alles zo heb bijgehouden hoor. Je scrapt al een tijdje of niet?
ja sowieso al 4 of 5 jaar. maar ben er 2 a 3 jaar tussen uitgeweest met scrappen. door verhuizingen en ruimte gebrek enz.
ik ga ook weer beginnen heerlijk in die wintermaanden is het niet een idee om eens een scrapdag te organiseren maar een ideetje hoor kunnen we dingen en ideeen uitwisselen en vooral gezellig
Ik ook! Digitaal deed ik al heel lang maar thuis scrappen wilde ik mee gaan beginnen. Heb van vrienden een heel tas scrap spullen gekregen zomaar want ze had echt dozen vol liggen, zo lief!
zit ook wel te denken om het digitaal te gaan doen scheelt wel een hele hoop troep op je tafel haha maar geen idee hoe ik moet beginnen heb nog niet eens een photoshop programma
Programma kan je PSPX2 of X3 gebruiken, daar worden bij de meeste fora lesjes in gemaakt. Alleen de fora waar ik lid van was, zijn gesloten.. dus ben naarstig op zoek naar een leuk nieuw forum voor lesjes!
fotoscrap-schatjes hier een leuke forum waar je we je kunnen helpen met het programma psp om ook de foto,s van je kinderen leuk te bewerken