Ja dat werkt dus wel, had alleen gehoopt dat je het helemaal in het programma kon zetten zodat ze naast de bestaande dingen kwamen te staan (als je begrijpt wat ik bedoel) Maar zo werkt het ook dus ik ga snel een nieuw mapje aanmaken waar in ik dit kan verzamelen. Groetjes Anita
Ik heb het digiscrappen ook pas ontdekt maar ik wacht nog ff op mijn NIEUWE MEGAVETTESNELLE computer! Dat duurt nog een week of 2 en dan ga ik los! HEb de eerst 2 lesjes al gedaan,maar ik ben er nu al lichtelijk verslaafd aan!
ik wil ook beginnen met digiscrappen, mn man heeft vandaag photoshop op mn laptop gezet en ben nu een beetje aan het rondkijken en uitproberen. vind het nog best lastig. vandaag dus een lekker middagje uitproberen. liefs doris
Ik ben beginnen scrappen toen mijn papa gestorven is. Al zijn foto's heb ik 'gescrapt' of hoe zeg je dat. Het hielp me zeer goed met het verwerken enzo en mn zinnen te verzetten. Eens ik zwanger ben wil ik zeker ook van mn buik en van mn kindje een boek. Het digitaal scrappen snap ik toch nog niet zo goed hoor. x
Hoi Dames ik probeer ook al jaren wat met foto's doen op de computer. heb ooit een leuk album gemaakt (in een beperkt programma)maar psp ed ben ik uren bezig en dan kan ik eindelijk een dingetje en de volgende keer ben ik het weer kwijt. Moet wel zeggen volgens mij waren alle proggramma's gecopieerd,maakt dat wat uit? Ben nu Live aan het scrappen (net begonnen) met fotolijstjes voor sophie haar kamer. zijn erg leuk geworden. Heb ook een album gekocht gebruik inderdaad van alles,heb ook een hoop verpakkingsmateriaal bewaard van sophie haar geboorte cadeautjes. Tochlijkt mij de combinatie van digitaal en echt ook leuk.Wil dus toch nog een poging gaan wagen welk programma kan ik er het beste voor gebruiken? Alvast bedankt. Groetjes
psp of adobe photoshop dat zijn toch de 2 meest gebruikte programma's waar gewoon het meeste in kan. En nee maakt niet uit dat je gecopieerde programma's gebruikt, die zijn net zo goed als je je van de juiste plek vandaan haalt.
he dames, ik scrap ook, maar nu dat ik weet dat ik zwanger ben, ben ik al opzoek naar dingetjes die kan scrappen tijdens de zwangerschap. een dagboek ofzo. iemand een idee misschien voor me? liefs mies
de echo foto's ? ik heb er zat gehad en dan ook nog de pretecho ....kan daar alleen al een boek van maken ... ik kan nog steeds niet echt leuke freebies vinden op het internet ...en als ik ze wel zie dan krijg ik ze niet van de site .... iemand tips ?
Ik ben ook pas begonnen met scrappen (live) en moet zeggen dat ik het érg leuk vind! Ik zit ook op een scrapforum: http://www.scrapbookpapier.nl dat is ook erg leuk, met veel behulpzame dames Leuk dat hier zoveel scrappers zitten, moet zeggen dat het digitale scrappen er ook super uitziet!
vanaf zaterdag wonen mn vriend en ik bij mn ouders in huis. op de bovenverdieping. dus dan ga ik eindelijk weer scrappen. dan heb ik gewoon meer als een jaar niet meer gescrapt. ik mis het zo. liefs mij
Hoe groot zijn ze dan als je ze dan laat afdrukken? Daar ben ik wel benieuwd naar En met welk programma doe jij het? Ik gebruik PSP X2
Ik heb ze weleens aflaten drukkken in 30x30. En ik heb laatst een A4album gmaakt, maar dat vind ik persoonlijk niet prettig scrappen dat formaat. Dus ik ga terug naar vierkant en laat het de volgende keer in 21 x 21 doen.
Ik heb al mn scraps op 20x20 gemaakt, zou ik ze dan alsnog op 21x21 af kunnen laten drukken? of krijg ik dan een wiite rand erom heen ofzo?
hoi, nouja bedankt dat is zeker een heel leuk idee. stom dat ik er niet zelf op kwam haha. had namelijk voor m'n zus er ook een gemaakt. die had er ook zoveel. thanks en succes met zoeken naar freebies. heb geen idee waar je die kan vinden. liefs mies