Vrouwen die reeds bevallen zijn kunnen volgend bericht niet zonder een van pijn vertrokken gezicht lezen: In Mexico heeft een vrouw zondag het leven geschonken aan een 'superbaby' van 6,4 kilogram en 60 centimeter groot . De baby van de 23-jarige Teresa Alejandra Cruz werd met de keizersnede geboren in Cancun. Moeder en baby stellen het goed, zo luidt het nog. Zeven jaar geleden schonk Cruz al het leven aan een baby. Die woog toen 4,5 kilogram . Ik kan Cruz maar een advies geven: laat dit de laatste zijn. Want als het gewicht met dit tempo blijft stijgen gaat het HEEL VEEL pijn doen! ](*,)
hmm das nog niks: De zwaarste baby werd in 1995 in Italië geboren en woog 11 kilogram, In Rio de Janeiro is een zeven kilogram zware baby geboren in 2006.
foto van de baby van 6.6 kilo, liggend naast een baby van normaal formaat. kan je voorstellen hoe die van 11 kilo eruit moet hebben gezien! Ja, die baby's komen per keizersnee ter wereld
Lief klein baby'tje wordt dan..... : Enne.... krijg je er van het ziekenhuis dan al een driewieler bij? Alle gekheid op een stokje... ik neem aan dat er in Nederland dan besloten wordt het kind eerder geboren te laten worden...
Allemachtig, wat een varkentje, moet je dat gezicht ook zien! Pfff, ik moet er niet aan denken zo'n reus te moeten dragen of baren.
Wat moet je dan zeggen als je op bezoekt komt: Goh wat een lieve baby? Echt mooi kan je em niet noemen!
Wow, en ik vond mijn dochter al zo groot (54 cm) maar dan is zij nog klein 8) Ahnee, mijn dochter woog 4265 gram bij geboorte.. ik weet niet of ik wel een 2e wil!
die foto is al een oude! Dat is super tonio! Die is vorig jaar in mexico geboren! Maar ff on topic: pfff..moet er niet aan denken! Wat een beul! Ik had nu al last van de zwaarte aan het eind, kan je nagaan met zo een kindje! Tijn was al niet een mini baby, dus dat iele en popperige van een pasgeboren baby heb ik helemaal gemist, maar kan je nagaan als je zo een kind krijgt..niks baby tijd! Peutertijd! kus miek
oh mijn ventje is nu al tien kilo en t blijft mn lieve kleine "babytje" dus wat dat betreft heb je wel gelijj hoor natasja.
hihihi ja precies vond het een beetje maf om te zeggen, wat erg voor hen.. ze zijn er net zo blij mee toch?
ja joh zou wat zijn als je niet blij bent met je baby, oke is natuurlijk wat minder leuk dat ie niet in maatje 50 past (wat ze mischien wel gekocht hadden), maar om nou te zeggen dat dit erg voor hun is, nee! Als je baby doodgeboren word, DAT IS PAS ERG! (hmm mischien extreem voorbeeld maar ik bedoel maar...jullie snappen het wel he)