Wie heeft dit laten doen en wat waren de resultaten? Wat is de filosofie erachteraan? Wat is hoog en wat is laag. Kan er maar bitter weinig over vinden op internet.
Ik weet niet wat nk cellen zijn, maar ik heb wel scratching gehad en gelijk zwanger geworden. Dat was mijn 8 e tp. Scratching is een behandeling van een paar minuten en niet pijnlijk.
nk cellen zegt me niks...... wat is dat ? ik heb wel een hysteroscopie icm scratching gehad. helaas niet zwanger geworden
Hoi Roosje, Ik heb in DD een scratching icm onderzoek naar nk-cellen gehad. Hoewel de cellen niet uitzonderlijk verhoogd waren, hebben ze wel besloten een omegaveninfuus te geven na de tp. Eigenlijk zou ik er meer krijgen, maar bleek allergisch te reageren en werd de rest afgeblazen. Of het nu de embryoscoop, scratching, dat ene infuus of de extra pregnyl naast de utro is geweest (of alles samen ), maar het heeft nu in ieder geval gezorgd voor een doorgaande zwangerschap. Hopelijk weten ze voor jou ook de ideale combi te vinden. Heel veel succes!
Hai Ik heb 30 april scratching gehad, kwam uit dat mn Nk cellen op het randje waren,nu moet ik zaterdag voor de terugplaatsing een injectie toedienen die zorgt dat mn baarmoeder weer jing en jang is en Nk cellen zorgen ook voor de innesteling. Dit alles laten doen in Dusseldorf dr Cuijpers.
Mijn nk cellen zijn te hoog,mogen tot de 40-400 zijn geloof ik en de mijne zijn 440. Dus aan de prednison! Ik heb dat bij dr Pfeiffer laten ondêrzoeken. Van pipelle weet ik niet zoveel 😪
Ik ben de vorige ronde zwanger geworden, helaas mk, maar was een combinatie van AH, embryoscoop en pregnyl op tp dag en om de dag erna. Voor het eerst zwanger. Dus ik geloof dat dit zeker tot de oplossing g behoort.
Roosje ik was hiervoor ook al 3x zwanger, maar alle 3 een miskraam/MA en nu dus voor t eerst blijvend, dus waar voor mij dat verschil in heeft gezeten?? Ze kijken in DD in ieder geval verder dan in Nl dus wat dat betreft zit je daar goed. Hopelijk is het ook voor jou de volgende keer een plakker.
Hoi Roosje, Mijn NK cellen waren erg hoog, hiervoor heb ik prednison gekregen. Geen idee of ik daardoor zwanger ben geworden of door de scratching die ik gehad heb tijdens de hysteroscopie. Ik wens je heel veel succes!
Ik weet niet wat nk cellen zijn... dus daar kan ik je niet op antwoorden... En als scratching hetzelfde is als "minor injury / minimal leasion" behandeling (krassen baarmoederslijmvlies) dan heb ik daar goede ervaring mee. Bij icsi 3 gehad -> zwanger (helaas mk). Bij icsi 4 ook: prachtige dochter! Pijnlijk? Beetje rot gevoel. BM mond ligt bij mij niet gunstig voor eendebek, dus dat was erg naar... Hysterscopie (poliklinisch) met "spoelen" bm was vele malen pijnlijker (ook door ligging bm.mond en bm) Ik heb ook een vraag aan jullie die ervaring met scratching hebben: kan dit ook zonder ivf/icsi/tp, dus zeg maar "gewoon" zonder andere vruchtbaarheidsbehandeling. Dus scratching doen en dan zelf proberen zwanger te worden
Ik heb afgelopen maandag scratching in DD gehad en nu in afwachting van de uitslag. Echter DD schrijft geen Prednison voor, maar Intrapilid infuus of IVIG geloof ik. Dat laatste is donorbloed, maar daar staan we niet heel positief tegenover. Eerst maar even afwachten wat er uitkomt. De behandeling was prima te doen, klein beetje prikjes in je baarmoeder.