Wachten op eisprong voor cryo tp

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 2augustus1992, 14 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Hallo,

Hopelijk heb ik binnenkort een cryo terugplaatsing, maar momenteel is het wachten op mijn eisprong.

28-3 ben ik ongesteld geworden en 11-4 had ik een positieve ovulatietest en diezelfde dag een echo voor de follikelmeting. Er waren verschillende eiblaasjes te zien, maar geen (nog) dominante. Diezelfde dag moest ik van de arts bloedprikken om te kijken of de eisprong misschien toch al geweest was. Dit was nog niet zo. Nu heb ik gisteren weer een echo gehad, maar nog geen dominante. Komende zondag heb ik weer een echo, en tot die tijd mag ik gewoon doorgaan met ovulatietesten, en wat ik zie is dat ik nog steeds streepjes heb, de ene dag lichter dan de andere. Vanmorgen was hij weer een stuk lichter dan gisteren bijvoorbeeld. Terwijl hij de elfde dus echt net zo donker was als de controlestreep.

Ik weet niet wat ik moet denken, doet mijn lichaam nu steeds een poging tot een eisprong, maar dat het net niet lukt? Ik moet nu bijna weer ongesteld worden , dus zou het überhaupt nog zinnig zijn om door te gaan deze maand?

Mijn schildklierwaardes etc zijn allemaal in orde.

Alvast bedankt

2. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Titel aangepast

3. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Heb je PCOS?

Zo ja: dan valt nog lang niet te zeggen hoelang deze ronde gaat duren, en of en wanneer je gaat ovuleren.

Zo niet: mijn vorige behandelend arts vertelde ooit dat je lichaam wel eens een maandje eisprong kon overslaan. Dat dat natuurlijk is en niks zegt.

Balen. Zit niks anders op dan gewoon stug volhouden. Want misschien komt-ie nog en word je gewoon later ongesteld.

Deel Deze Pagina