Scratcing dd

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 3112, 5 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3112

3112 Actief lid

15 feb 2010
    217
    20
    18
    Ja doe ik zeker!

2. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Er liep continu water door het slangetje met de camera en het scratchtooltje bij me naar binnen. Warm zout water. Weet het doel niet precies. Maar het liep dus ook meteen uit me. Alsof ik plaste ;) En naderhand moest ik op het toilet, grenzend aan het kleedkamertje, een paar keer kuchen zodat het overtollige water nog verder uit me kon lopen.

Op scherm kon ik live meekijken in kleur en zag ik ook dat water lopen. Misschien dat ze zo beter konden meekijken? Is er bij jou ook in je bm gekeken op die manier? Of ging er geen cameraatje mee naar binnen bij je. Ze checkten meteen of ik geen poliepen oid had.

3. 3112

3112 Actief lid

15 feb 2010
    217
    20
    18
    Nee bij mij ging het anders. Hij heeft eerst met echo gekeken en wat opmetingen gedaan. Daarna met de Pippele naar binnen om cellen weg te halen en daarmee klaar.
    Ben jij ook in Dd geweest?

4. Moess

Moess Niet meer actief

@mlady, jij hebt ook een hysteroscopie gehad tegelijkertijd. Daarbij gebruiken ze water. Bij mij werd dit water overigens meteen weggezogen of iets, ik werd nergens nat van..

5. 3112

3112 Actief lid

15 feb 2010
    217
    20
    18
    Hysteroscopie heb ik 7 jaar geleden ook gehad in Utrecht, wat was dat pijnlijk zeg!! Water werd daarbij gelijk weggezogen inderdaad.

Maar dat verklaart wel waarom onze scratching ervaring zo verschilt.

6. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik wist niet dat scratching ook zonder de combinatie met hysteroscopie gedaan werd. Ik had idd hysteroscopie.

@3112 ja het was even doorbijten, maar wel te doen.

Dit was in Voorburg (Diaconessenhuis van de Reinier de Graaf Groep).

En mijn voeten waren uiteindelijk nog droog hoor, denk dat ik die sokjes alleen uit voorzorg aan moest 😉

Deel Deze Pagina