hoi ik heb gister een screening echo gehad en alles was gelukkig goed met de baby en ze vroeg of wij het geslacht wouden weten. Ik wou het niet weten me man wel, dus zei ze dat ze het tegen me man zou zeggen als we klaar zijn. Dat heeft ze dus gedaan maar toen we uit het ziekenhuis waren was ik zo nieuwsgierig dus ik zei tegen me man vertel het me maar. Hij zei dat de dokter zei dat we een zoon krijgen, maar ik vraag me af of of ze het dan zeker goed heeft gezien, aangezien ze het stiekem deed zodat ik het niet zo weten. Nu heb heb ik er een zooitje van gemaakt. Ten eerste heb ik haar niet op haar gemak kunnen laten kijken en ik heb zelf niks tussen de benen gezien, maar zij was heel zeker van haar zaak. Zou ze het dan ook echt zo zijn? Ik mag vrijdag terugkomen voor een dvd opname omdat het toen niet kon en dan weet ik het zeker maar ben nu toch WEER nieuwsgierig.
Ze zal het vast wel gezien hebben, anders zou ze niet gezegd hebben dat het een jongetje is. Maar je mag vrijdag nog een keer, dus dan kun je het misschien zelf zien.
Als het een jongentje is heeft ze het zeker gezien, als het een meisje had geweest had ze het misschien nog missen kunnen hebben omdat het geslacht dan tussen de benen zit.. Ik zou er van uit gaan dat het zeker een jongentje is! Gefeliciteerd
dank je wel ik ben heel benieuwd vrijdag dan weet ik het zeker dan ga ik me echt op de praktische dingen richten ik heb al een dochtertje van 1 jaar en die heeft echt een prinseskamer en als dit een jongen wordt krijgt die echt een stoere jongenskamer spannend