groeiecho bij 38 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door kellys, 28 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellys

kellys Lid

8 mei 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi
    Ik moet volgende week (bij 38 weken) naar de verloskundige om een groeiecho te laten maken ivm dat mijn kindje aan de bovengrens zit.
    Heeft iemand hier ervaring mee? En enig idee wat ik kan verwachten?

2. watmoetikermee

9 aug 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enige dat ik weet dat als je kindje een bepaald gewicht heeft dat je dan wordt ingeleid.

3. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Hier 2x ervaring met grote kindjes... Onze 1ste dochter liep 2 weken voor op groei (is ingeleid met 38.1) lengte 54cm en gewicht 3825
    dochter 2 liep 4 a 5 weken voor op groei (ingeleid met 38.1 geboren met 38.2) was 50cm en gewicht 3945
    Onze gyn vind het niet goed om ze langer te laten zitten dan 38 weken ongeveer zeker omdat ze de laatste weken nog flink in gewicht aan kunnen komen en ze moeten er ook nog uit ;)

4. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Mijn oudste zoon is geboren met 36 weken precies.
    Woog 10 pond en was 63 cm.
    Hij kwam spontaan vanwege gebrek aan ruimte.

Zoon 2 is met ks gehaald met 36,2 weken woog 8,5 pond en 53 cm.

Dochter geboren met 37,2 weken woog 8 pond en 53 cm.
    Bij haar ben ik eerder ingeleid vanwege suiker en polyhydramnion en we wisten dat ook zij groot zou worden.

Dochtertje in mijn buik ligt 6 weken voor en was met 29,5 week al 5 pond en 44 cm.
    Ook zij word weer erg groot.
    Ik zou eigenlijk ingeleid worden met 37 weken maar mijn andere dochter wordt 3 dus nu wordt het dan met 38 weken.
    Maar dan moet alles goed blijven gaan met beeb en de vruchtwater niet toenemen anders wordt het alsnog met 37 weken.

Ik heb elke 2 weken een groeiecho.
    Geschat wordt met 38 weken dat ze 9,5 pond weegt.
    We zien het over 6 a 7 weken :)

5. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Ik heb met 38,3 een groeiecho gehad ivm grote uitzetting en nog niet ingedaald. Kwam uit alles gemiddeld en geschat 3200 gram, 4,5 dag
    Later braken mijn vliezen en 5,5 dag later ben ik bevallen en woog het bijn 4 kilo. Zo'n echo zegt dus helemaal niks!

6. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

@ Love my kids4 Zeg, wat geef jij de kinderen. Pokon ofzo? :p

Deel Deze Pagina