Vandaag weer naar de gyn geweest voor een echo, en je hoor de kleine kruimel ligt nog steeds met zijn/haar bolletje in mijn ribben. We hebben dus besloten om de kleine volgende week vrijdag 15 december te halen. Het is echt een hele opluchting maar toch ook wel weer heel eng, op de terugweg in de auto moest ik ook best wel even flink wat tranen laten. (ook omdat ik nu echt niet zelf mag bevallen). Ik moet nog wel even flink wat kleetjes maatje 50 aanschaffen want de kleine is nu nog maar 2750 gram dus daar zal wel niet zo heel veel meer bij komen. Ik vind het iig heel erg spannend.
Nou, ik kan me heel goed voorstellen dat je dan toch best teleurgesteld bent. Lijkt me ook best eng hoor, een keizesnede. Ik wil je heel veel succes wensen en duim dat het je mee zal vallen. Als je de kleine ziet ben je het allemaal gauw vergeten (van horen zeggen ) Nou, succes dus! Elmo
Oh meid wat spannend! Apart idee dat je op 15 dec je kleintje in je armen hebt! Ik ens je in ieder geval veel succes!
Wat leuk, mijn dochter is ook op de 15e geboren, maar dan twee jaar geleden! En van mijn tweede ben ik de 16e uitgerekend dus dat wordt ook nog spannend! Geniet nog even lekker samen, ga nog wat leuke dingen doen saampies, lekker uiteten, bioscoopje of what ever! En sterkte de 15e ik zal aan je denken!
gaaf joh! hihi weet je al wanneer volgend jaar je kind jarig is! hiha en het is er nog niet eens! hihi lijkt me heel apart! maar wel heel gaaf! Ik zou er lekker positief tegenaan proberen tekijken............. heerlijk hoor nog fftjes! veel suc6!
Ohh meid, wat lijkt me dat gek om te horen, dat je volgende week je kind krijgt! Ook wel erg jammer dat je nu zeker weet dat je geen gewone bevalling zal hebben. Veel sterkte!
hey meid spanned zeg k heb ook een keizersnede gehad ze lag in stuit en k zag echt op tegen een stuitbevalling omdat ze dachten dat ze te groot was maak je geen zorgen over een weekje max je je kindje vast houden k vond het ook een heel raar idee k wist de datum ook en het werd pas echt raar toen k klaar gemaakt werd toen realiseerde k het pas strax ben k mama geniet van de week met z'n 2tjes nu kan het nog strax zijn jullie met z'n 3tjes ohja heb je vragen k heb msn gr marline
phoe wat spannend! Ik kan me voorstellen dat het gevoel ook wel dubbel is. Idd geniet nog ff van het gefrummel in je buik en ik hoop dat het allemaal goed en voorspoedig gaat. Lekker je rust nemen daarn he! groetjes Debby
Haha, een baby volgens het (afspraken)boekje! Succes de 15e, dat is gek he, om precies te weten wanneer je mama wordt, vanaf april zit je vast al te denken: als het maar niet 1e of 2e kerstdag is, of wie weet met sinterklaas, fo misschien zelfs volgend jaar? Nee, gewoon de 15e, mooie datum om moeder te worden. Ik heb zelf een datum mogen "kiezen" als het maar tussen 1 tot 0 weken voor de uitgetelde datum zou liggen. Nou ons dochter is van de 20e, dus wij zo van: doe maar de 20e! Hihi, als we een 3e krijgen, dan ook maar op de 20e, hoeven we alleen maar de maand en jet jaartal te onthouden Groet van Kiki PS ook jarig de 15e Don Johnson
Bedankt voor alle leuke reacties. Ja ik heb idd al maanden zitten denken ' als het maar niet eerste of 2e kerstdag is' dus wat dat betreft is de 15de perfect. Het is wel allemaal nog een beetje onwerkelijk. Maar ik ga er gewoon het beste van maken...
Precies 10 dagen na Sinterklaas en 10 dagen voor kerst vond ik ook zo mooi! En weet je wat bij mij nog het mooie ervan is, het is ook de geboortedatum van mijn oma en zij leeft nog, dus 4 generaties en daarvan de oudste en de jongste allebei op 15 december!
Mag ik vragen waarom het een keizersnede wordt Lijkt me idd raar om te horen wanneer je je kindje krijgt en lijkt me ook moeilijk, een keizersnede.. Maar het komt allemaal vast wel goed joh! En de 15e is een mooie datum Heel veel succes de 15e en ik hoop dat we snel de fotos van de kleine mogen bewonderen
Dat is idd heel bijzonder Karina. Ik ben zelf op 15 augustus jarig dus ook op de 15de. Amilah: Natuurlijk mag je dat vragen. Mijn kleine ligt in stuit en is niet van plan ook maar enigzins mee te werken . Vandaar dat ze hem/haar een handje gaan helpen..
Raar he, dat je een datum mag kiezen. Maak je maar niet te druk om de keizersnede want ik vond het 100% meevallen, ook de ruggenprik. Je word 5 of 6 dagen super verzorgd in het ziekenhuis en als het meezit dan krijg je als je thuis komt ook nog kraamhulp t/m de 10de dag. Wel is het prettig als je de eerste week na je kraamhulp hulp in huis hebt want zelf ben je nog niet de oude, vooral met tillen en opstaan. Als ik weer een keizersnede zou krijgen dan zou ik dat niet erg vinden.
Meid nog maar 2 nachtjes slapen en dan ben je moeder........ WOW wat spannend moet dat zijn zeg, om gewoon te weten DAN gaat het gebeuren! Geniet van je laatste zwangere daagjes zou ik zeggen en heel veel succes vrijdag!
Robyn zie er niet tegen op het valt echt mee een ks. Ik heb er zelf kortgeleden een gehad. Ik hoefde maar drie daagjes in het ziekenhuis te blijven en voelde me weer super daarna. Mijn dochter lag overigens ook in stuit. Geniet nog even van het met zijn tweetjes zijn! Veel succes de 15e. Groetjes Sensee