Welke tips hebben jullie om je haar snel en leuk in model te brengen? Verzorgingsproducten, föhn, krultang enz. En makkelijke opsteekkapsels en haarclips Ik ben specifiek nog op zoek naar een zo eenvoudig mogelijke krultang om een slag in mn haar te maken. Heeft iemand daar een tip voor? Prijs maakt niet uit.
Ik heb deze tang aangeschaft https://www.bol.com/nl/p/remington-pearl-pro-curl-ci9532-krultang/9200000012835255/ Werkt snel en geeft een grove slag, en is makkelijk is gebruik. Maar wel alleen voor als je echt lang haar hebt, met kort haar zal je een iets kleinere tang moeten nemen (anders zie je de krul niet). Wat voor soort haar heb je? Dik, dun, lang, kort? Geeft wat makkelijker verdere tips
Bedankt voor de tip! Ik heb lang dun en veel haar. Heel makkelijk haar. Er zit al een slag in waar makkelijk een krul of stijl haar van gemaakt kan worden.
Ik gebruik een kappersfohn met ronde borstel en föhn dan of naar binnen of naar buiten voor een Krul aan de onderkant. Qua producten gewoon wat ik op dat moment heb gekocht, meestal een voeding.
Maak met nat/handdoek droog haar een staart. Draai dan je staart zoals op de foto maar dan heel strak. Doe dat als je op de bank zit ofzo ongeveer 5 minuten totdat je haar wat droger is en/of tot je staart een beetje zo blijft zitten. Ga naar bed. Word wakker. Haal je staart eruit et voila! Niet schadelijk en het lijkt net alsof je de krultang hebt gebruikt. Bij mij blijft dat erg lang zitten.
Slag kun je makkelijk maken met een stijltang, ja met een stijltang Dan krijg je iets grotere krullen die je tot een slag kan uitkammen. Zoek maar even op YouTube naar wat filmpjes. Ook een stuk “veiliger” om mee te werken dan een krultang.....