Net bij mediamarkt een screenprotector op laten zetten. Zo'n matte gel waar geen vingerafdruk op komt en tegen de zon kan. Deze schijnt minder snel te breken en af te komen van je scherm. Helemaal blij mee Nu vraag ik me af wat voor een back cover ik beter kan nemen. Een harde plastic, een zachte siliconen of een van TPU Helaas heeft samsung geen cover in de originele kleur van mijn toestel, dus zal het een andere merk worden. Enige suggesties?
Ik heb een superdunne van Spigen. Past er erg mooi om en ben er heel tevreden mee. Ik heb een iPhoneXR, maar volgens mij hebben zij modellen voor allerlei merken.
Ik heb een iphone xsmax met ledere hoesje. Moet zeggen dat dit kleurtje wel besmettelijk is. Maar het leer houdt wel erg prettig vast. De telefoon is van zichzelf nogal een glibberding, geen idee hoe dat met samsung is. En een glazen plakplaatje aan de voorkant.
Zojuist een spigen besteld Vind de originele van Samsung heel mooi, maar snap niet waarom ze geen in de kleur violet purple hebben
Wij zijn ook fan van Spigen! Ga je zeker plezier van hebben! Zowel mijn man als ikzelf hebben er een om de iPhone heen zitten. Mijn man is er zelfs een keer met een auto overheen gereden (oeps), maar er was niets aan de hand. Ook hebben ze heel wat valpartijen overleefd. Wij willen niet meer anders.