Is er iemand die dit herkend? Ik heb het nu bijna een week, heb er alleen last van als ik er per ongeluk langs ga met me vingers/hand/arm dan jeukt en brandt t. Heb geen ander wasmiddel of verzachter geen nieuwe kleding...
Ook zitten er in 2 bultjes 2 harde zwarte puntjes. Denk haartjes of mee eters. Kan t zelf niet goed zien
Ze zitten op me zij. Tussen broek en bh zeg maar. Maar beide raken de bultjes niet ook niet als ik zit
Misschien een lichte vorm van gordelroos? Oh en ga dit niet op afbeeldingen googelen, dan schrik je je rot Heb het zelf jaren geleden eens gehad, en dat zag er toen ook zo uit. Had toen op het strand gelegen en dacht dat het zonneallergie was, huisarts constateerde gordelroos. Zalfje gehad tegen de jeuk en het is vanzelf weer over gegaan Als je het niet vertrouwd, gewoon even langs de huisarts!
Ik ga ook wel langs de HA maar voor hetzelfde geldt herkende iemand het hier en hoefde ik er niet voor naar de HA.... ben niet zo'n HA-loper.... En bedankt voor de tip, ik zal NIET op google gaan zoeken. Normaal zou ik dat wel doen puur uit nieuwsgierigheid maar geloof dat ik t nu maar laat....
Ik zet mijn geld ook in op gordelroos Ziet er hetzelfde uit als bij mijn zoontje toen hij t had. Zat ook op zijn ribben en wat hoger.
Bedankt voor het antwoorden. Mijn moeder was hier vanmiddag en ook zij dacht aan gordelroos.... Ik probeer ook echt niet te krabben, wat eigenlijk prima gaat want heb er geen last van, alleen als ik t per ongeluk aanraak. Dan jeukt t en brandt t verschrikkelijk. moet ik hier echt voor naar de HA? Of gaat t ook vanzelf weer weg als ik er niks mee/aan/op doe? Zoja hoelang?
Mijn zoontje kreeg er niets voor omdat hij te jong was. Maar je hebt wel zalf ervoor om te klachten te verlichten. Meestal wordt het na 2 weken wel minder, dan zijn de blaasjes ingedroogd