Eerder vandaag wilde ik een bericht liken, toen ik ineens de melding kreeg geen permissie te hebben. Zojuist wilde ik een reeds geopende pagina verversen, maar ook hier kreeg ik ineens de melding geen permissie hiertoe te hebben. Wat is er aan de hand @Beheer ? Edit: kan het zijn dat het topic verplaatst of verwijderd is en dat ik daarom die melding kreeg? Edit2: hij lijkt verwijderd te zijn? Was het topic over vrijen op de camping. Kan m ook met de zoekfunctie niet terugvinden namelijk.
Klopt, we hebben dat topic moeten verwijderen. We hebben een bericht van Google gehad dat de pagina niet zou voldoen aan hun beleid. Er was helemaal niks raars aan dat topic maar als je bepaalde woorden uit dat topic zou combineren dan zou de strekking anders geïnterpreteerd kúnnen worden. En ja, dat voldoet dan weer niet aan hun regels.
Oh hmm nou ja zal wel onder het mom "better safe than sorry" zijn dan denk ik. Bedankt iig. voor de reactie.
Klopt hoor, wij zijn het ook met je eens. Maar we hebben nu eenmaal met ze te maken dus zullen wij ons aan hun regels moeten houden. Het kan dus zijn dat sommige topics een beetje aangepast moeten worden en als dat niet mogelijk is zullen we het topic verwijderen.