Ik heb al vaker via internet een fotoalbum gemaakt, maar vroeg me af waar de meeste van jullie mee werken? welke site is gemakkelijk, goedkoop maar vooral ook mooi?
Ik heb het laatst bij de Hema gedaan en dat vond ik heel prettig werken! Vind het er ook niet echt duur en snelle service..
Ik heb er eentje voor ons trouwen in Amerika laten maken omdat dit veel goedkoper is ivm dollar. De andere heb ik laten maken als kado bij het kruitvat, ook prima bevallen.
Hier alleen een keer bij de Hema gedaan. Was echt heel tevreden met het resultaat! Programma werkte ook heel gemakkelijk...
fotoboek & canvas| myphotobook.nl echt geweldige kwaliteit en een bewerkingsprogramma waar je heel veel mee kan. Heb hier onder meer mijn trouwalbum gemaakt (heel veel werk, maar heel leuk)
Waar doe je dit dan? Ik ben een fanatieke scrapster, dus heb al heel veel scraps die ik in meerdere albums wil verwerken, maar kom hier steeds uit op 60 euro per album...
Bedankt voor de reacties. En die Albelli, is dat gewoon www.albelli.nl ? Dan ga ik maar eens aan de slag.
ik laat het doen bij de aldi, erg tevreden over de kwaliteit 100 pagina's voor 50 euro, kom op andere site 's ook veel duurder uit
Helaas bij de aldi mijn maat niet, ik wil 20x20 of 21x 21 of 30x30 (als het maar gelijk is dus)omdat alle scraps ook vierkant zijn.