Scrub voor je handen?

Discussie in 'De lounge' gestart door BeertjeY, 4 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Hallo,

Ik ben op zoek naar een lekkere scrub voor mijn handen.

Heb een tijdje geleden mee gedaan aan een of andere workshop inzake manicure. Eerst gingen je handen in een badje, daarna scrub, daarna een soort masker en daarna lotion.
    Oh wat waren mijn handen daarna babyzacht. Heerlijk.
    Met mijn stomme kop heb ik toen dat setje bestaande uit vier tubes (je kon ze ook los kopen a 5,95) niet gekocht.
    Ja ik ben een echte hollander en dacht dus ach in een gewone zaak zal het vast goedkoper zijn. Baal nu zo ontzettend, haha.
    Op de site van die die workshop gaf kan ik niet zien of je ze los kan bestellen. Merknaam weet ik dus niet. Op die site is er niets van te vinden.

Nu ging ik dus in een drogisterij kijken of ze daar een handscrub hebben. Bij een Kruidvat, Etos of een DA kan ik het dus niet vinden.
    In een wat duurdere drogisterij vond ik iets van herome. Op de cent na 20 euro. Vond dit best wel prijzig.

Ik wil weer zo graag van die heerlijke zachte handen.

Een heel verhaal voor eigenlijk een heel simpele vraag.
    Wie weet waar ik handscrub kan kopen tegen een redelijke prijs.

Alvast bedankt voor het lezen van mijn vraag.

2. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    #2 Wallie1978, 4 feb 2010
    Laatst bewerkt: 4 feb 2010
    Ik heb ooit lekkere gehad van Rituals. Op de internetshop staat die voor 10,90 (Hand Therapy Handscrub)

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    Ik ben groot fan van de scrub van sabon. Inderdaad duur, zo'n 30 euro voor een grote pot maar daar doe je echt meer dan een jaar mee want je heb heel weinig nodig

4. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Je kunt ook je handen scrubben met koffieprut en daarna een goede handlotion erop smeren!

Heb zelf spullen voor mn handen van L'occitane ..heeeeeerlijk!

x

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Goedkoopste handscrub : Beetje zout op je hand gooien, mengen met een paar drupjes olijfolie en dan smeren maar en dan afspoelen onder een lauw warme kraan, en met zeep als je wilt :p

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Etos heeft een handscrub zeep :)

Deel Deze Pagina