Hoi allemaal, Batuhan ligt al bijna een week in het ziekenhuis. Nu heb ik 4 films gekregen om te kiezen. Het zijn oude films welke is leuk, om vanavond te kijken als batuhan slaapt. Save the last dance Don't tell mom Blast from the past Keeping the Faith
Als je wil weten welke film een aanrader is is deze site aan te bevelen: The Internet Movie Database (IMDb) Ik ken enkel "Save the Last Dance" en "Blast form the past", en van die twee staat de laatste ruim bovenaan (relatief ten opzichte van die andere dan).
ik ziet net dat je ze zelf wilt kijken, stom! sorry! (ben een beetje moe) ik vind Save the last dance een aanrader, zeker voor vrouwen!
Bedankt meiden. De verpleegkundige had die ook aangeraden. Dan kijk ik die als eerst. Shaylen hihi nee niet voor Batuhan haha bedankt voor de beterschapswensen
Gisteren de helft bekeken. Maar zat er helemaal niet met mijn hoofd bij. Batuhan heeft een apneu gehad. En was echt even "weg" zal er vanavond naar kijken. Truusdemier bedankt lieverd
misschien moet jij even verder lezen! ik was er net te laat achter, ik was moe gister maar goed, dat heb ik al gezegd! tjongejonge! TS, heel veel sterkte met je zoontje, hopelijk is hij snel weer lekker thuis!