Mooie jurkjes van Sd le chic. Het grijze jurkje is een maat 68, met bijpassende bolero en legging van Bakkaboe. Het witte jurkje is maat 62, met bijpassende legging van Sd le chic. De sd legging is een kort model, dat je aan de zijkant kan oprimpelen als je dat wilt.Ze heeft het ook gedragen met de Name it spijkerlegging, stond ook erg schattig!
Lief! jurkje, maat 68. Ook hierbij heb ik een legging van Lief. Ook heb ik een legging van Bakkaboe en een bolero van Bakkaboe, in dezelfde kleur roze als het jurkje. Bolero is hetzelfde model als de bolero bij het grijze Sd jurkje hierboven. Hema zwembroekje met bijpassende zonnehoed. Nieuw met kaartjes, maat 68-74.
Lang spijkerbroekje van de Zara, maat 3-6 maanden. Mooi smal modelletje. Shirtje met strik is van de Bijenkorf, maat 74. Eenmaal gedragen. Shortje is van de Zara, maat 3- 6 maanden. Blousje is van de Hema, maat 74. Te koop als setje, maar ook los!
Panterprint jurkje van H&M, maat 62. Vestjes zijn ook van de H&M, beide maat 62. Ik heb er ook een zwarte legging bij. Spijkerbroekje is van Name it, maat 68. Een heerlijk zacht broekje. Shirtjes zijn van H&M, maat 68. Gekregen als verlaat kraamcadeau, maar helaas meteen al te klein. Ook los te koop!
Jurkje en vestje heb ik gekregen, maar nooit gedragen. Jurkje heeft lieve roezels bij de halsopening. Maat 80 cm. Grijs jurkje van de Hema, maat 68. Blousje van de H&M. Leuk met een spijkerrokje en roze maillotje. Maat 74. Ook hier is alles weer los te koop.
De bolero en leggins die bij het Lief jurkje passen. De legging van Lief is een beetje pillig, de legging van Bakkaboe is er eigenlijk mooier bij, mooi bewerkte pijpen en een lief strikje en glittersteentjes bij de tailleband.
Wil je hier nog even bedanken. Super dat je de kleertjes hebt gebracht, en ze zijn supermooi. Groetjes Eline