Op 6 juni wordt ons meisje gedoopt. Nu mogen wij een liedje draaien op de doop, alleen ik weet echt niet wat een leuk gepast nummer is ervoor. Weet een leuk gepast nummer voor een doop?
Die is ook mooi Waardevol! Deze vind ik ook wel toepasselijk; YouTube - Steun maar op Mij - Herman Boon succes!
YouTube - Een parel in Gods hand - Elly & Rikkert YouTube - Veilig in Jezus' armen YouTube - Kom aan boord (videoclip) YouTube - Kidspraise - God kent jou
deze vind ik persoonlijk prachtig.. hadden we hier. deel van ons wij. Maarten cox ( tik maar in in google) meer dan een wonder van trijntje oosterhuis
Ik wilde eigelijk het liedje van Glennis Grace draaien, maar dat heeft ze voor haar zoontje geschreven, is dat geschikt voor de doop? YouTube - Videoclip Als Je Slaapt - Glennis Grace
wij hadden "Hallo Wereld" van Raffaela als 1e liedje en aan het einde van de dienst "We're OK" van mijn favoriete band Venice. de tekst van het laatste liedje gaat er over dat je eigenlijk verwacht dat bepaalde mensen er altijd zullen zijn en dat dat soms niet zo is maar dat je ze wel wil laten weten dat het goed met je gaat. in ons geval heel bijzonder nummer omdat mijn oma is overleden toen ik 7 weken zwanger was van pukkie
The things we've handed down - Marc Crown (of zoiets )... Heel mooi.... Verder heb ik zelf het nummer van Trijntje Oosterhuis gezongen.