Ik ben zwanger en heb geen idee hoelang. op 21 mei heb ik een menstruatie gehad op 26 juni weer een menstruatie op 21 juli had ik een zwanger buikje en was ik nog niet over tijd. Voor de zekerheid getest en deze was positief. volgens de asistente van de vk moet ik rekenen vanaf 26 juni. Maar ik kan toch niet bij 3,5 week zwangerschap al een echt beginnend zwanger buikje hebben? Zodanig dat het anderen ook opvalt. dit is mijn 3e zwangerschap trouwens. Zou het kunnen dat mijn laatste menstruatie een innesteling sbloeding is geweest? ik mag pas 21 augustus naar de vk. En vraag mij dit af. wat denken jullie?
Kan wel hoor, dat buikje. Had bij mn 2e ook vroeg een 'darmenbuikje'. Denk dat het toch allemaal wat losser is door de vorige zwangerschap en zich eerder toont. Heb je toevallig een cb met week indicatie gedaan in de eerste week?
Oh jawel hoor, zijn gewoon de darmen die zich verplaatsen, ik was met 5 weken al een stuk 'dikker' en kon mijn gewone broeken niet meer dicht krijgen, niks aan te doen, hoort erbij. Trouwens, als je 26 Juni de 1ste dag van de laatste menstruatie had dan ben je toch 6 weken vandaag precies? Toch geen 3,5 week?
Kan beide. Bij 3,5 week kun je al wel een darmenbuikje hebben. Je kan inderdaad ook een innestelingbloeding gehad hebben of nog een menstruatie maar al wel zwanger zijn. Enige wat je kan doen is een echo maken en daar meten ze hoe groot de baby is. daar hangt dan een termijn aan en zo kun je terug rekenen wanneer je al zwanger was.