hoelang zou ik ongeveer zwanger zijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ijsje82, 6 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Ik ben zwanger en heb geen idee hoelang.

op 21 mei heb ik een menstruatie gehad
    op 26 juni weer een menstruatie

op 21 juli had ik een zwanger buikje en was ik nog niet over tijd. Voor de zekerheid getest en deze was positief.

volgens de asistente van de vk moet ik rekenen vanaf 26 juni.
    Maar ik kan toch niet bij 3,5 week zwangerschap al een echt beginnend zwanger buikje hebben? Zodanig dat het anderen ook opvalt.
    dit is mijn 3e zwangerschap trouwens.
    Zou het kunnen dat mijn laatste menstruatie een innesteling sbloeding is geweest?
    ik mag pas 21 augustus naar de vk. En vraag mij dit af.
    wat denken jullie?

2. buikje2

buikje2 Actief lid

30 mei 2014
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan wel hoor, dat buikje. Had bij mn 2e ook vroeg een 'darmenbuikje'. Denk dat het toch allemaal wat losser is door de vorige zwangerschap en zich eerder toont.
    Heb je toevallig een cb met week indicatie gedaan in de eerste week?

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Oh jawel hoor, zijn gewoon de darmen die zich verplaatsen, ik was met 5 weken al een stuk 'dikker' en kon mijn gewone broeken niet meer dicht krijgen, niks aan te doen, hoort erbij.

Trouwens, als je 26 Juni de 1ste dag van de laatste menstruatie had dan ben je toch 6 weken vandaag precies? Toch geen 3,5 week?

4. shaann

shaann Actief lid

3 jan 2014
    256
    2
    18
    zijn de darmen die aan andere plaats innemen om plaats te maken voor de groeiende baarmoeder ! ;)

5. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18

21 juli had ik al een bol buikje. Nog voor ik overtijd was. En op 21 juli een positieve test.

6. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    nee heb een gewone test van kruitvat gebruikt

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Kan beide. Bij 3,5 week kun je al wel een darmenbuikje hebben. Je kan inderdaad ook een innestelingbloeding gehad hebben of nog een menstruatie maar al wel zwanger zijn. Enige wat je kan doen is een echo maken en daar meten ze hoe groot de baby is. daar hangt dan een termijn aan en zo kun je terug rekenen wanneer je al zwanger was.

Deel Deze Pagina