Dames, al 10 weken loop ik met vroege weeen, ben hiervoor opgenomen geweest etc etc., en eigenlijk ging het de laatste tijd wel goed, tot een week terug ongeveer. Ondanks de rust merk ik dat ik meer harde buiken heb, en dan vooral tegen het eind van de dag. Maar vannacht..Gisteravond merkte ik al dat het wel errrrug onrustig en pijnlijk was (moest af en toe flink zuchten om het te verdragen). Elk uur werd ik vervolgens wakker van de pijn, hierdoor werd ik ook nog misselijk etc. Ik was serieus verbaasd dat de bevalling nog niet begonnen was vanochtend, of op zijn minst mijn vliezen gebroken Wat een verschrikkelijke nacht.. Zijn dit dan toch 'gewoon' voorweeen? Ik heb er wel eens een paar gehad in de nacht en ik heb aardig wat ervaring met harde buiken en beginnende weeen, maar dit overtrof alles; het was non stop de hele avond en nacht door. Inmiddels is het weer redelijk gezakt, maar kan dit echt nog wekenlang zo doorgaan? Of betekent het toch misschien al een begin? Wat zijn bij jullie de ervaringen? De beeb is al weken volledig ingedaald dus dat kan het niet zijn.
Ondragelijk betekende bij mij het begin, ik had het 2 dagen voor de echte bevalling begon. Iedereen heeft natuurlijk wel een andere pijngrens en naar mijn idee zijn er ook verschillende soorten weeen. Maar ik zou je vk even bellen hierover aangezien je pas 34 weken bent en rustig aan doen, neem extra rust.
meer rust kan ik niet, kom alleen van de bank om te eten of plassen Als ik het vandaag weer heb bel ik wel even, maar ze komt maandag sowieso weer voor de ctg. Ze is donderdag nog geweest en toen zei ze dat ze het 'verdacht rustig' vond Ben benieuwd naar andere ervaringen.
Nou je kent mijn verhaal, hetzelfde als die van jou! veel contracties etc. Maar ik heb vanaf wk 35 denk ik, véél pijnlijk voorweeën lig echt wel te puffen als ik ze heb. En je ziet...bijna 40 wkn! Dus ja het kan... Bij mij controleerder ze om die reden wel tot wk 37 of ik ontsluiting had. Hopelijk heeft ons lichaam straks zoveel geoefend dat de bevalling zo gepiept is! Maar ik zie dat ik je ook al weer mag feliciteren met week 34! Hele mijlpaal weer!
Hi Bertha, ja jeetje wat gaat het goed bij jou zeg! Helemaal veilig, zo onwerkelijk omdat je al die tijd zo af zit te tellen! De vk is vandaag langs geweest en na mijn verhaal over de voorweeen heeft ze voorgesteld om me te toucheren, aangezien mijn volgende controle bij de gyn pas over 10 dagen is en ze het goed mogelijk achtte dat ik voor die tijd beval gezien mijn onrustige ctg van vandaag. Het blijkt toch dat er wel iets in werking is; heb weer een verweekte en verkorte baarmoederhals/mond en de baarmoedermond staat iets verder naar voren (nog niet helemaal). Verder 1cm ontsluiting en het hoofdje ligt heel laag. Dit houdt in dat het nu alleen maar sneller vervormt daar beneden, dus 6 weken duurt het waarschijnlijk niet meer. Nu natuurlijk niks meer qua medicatie, dus lekker afwachten Al kan het nog weken duren, in ieder geval gebeurt er iets dus dat scheelt weer als het straks doorzet, de vk zei dat ik waarschijnlijk dankzij het voorwerk minder moeilijk krijg bij de bevalling. Dus daar hopen we dan maar op