Sea bands goed omdoen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Aatje1979, 2 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aatje1979

Aatje1979 Lid

8 dec 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er een goede tip om sea bands goed om te doen? Ik heb ze pas gekocht. De eerste keer dat ik ze om deed, werkten ze zo goed dat ik haast twijfelde of het nog wel goed ging met mn zwangerschap. Maar daarna heb ik ze niet meer zo goed werkend gekregen. Of ze werken niet of halen de misselijkheid maar deels weg.

Dus wie heeft een tip? Met de normale instructies krijg ik ze dus niet goed genoeg. Heb al bedacht om als ze eenmaal heel goed zitten met een pen een stip op de juiste plek te zetten als ik ga slapen, zodat ik de volgende ze hopelijk weer goed kan doen.

2. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Waren het niet 3 vingers vanaf de pols naar onderen?

Ik heb ze ook gehad in de zwangerschap, maar bij mij namen ze alleen de scherpe randjes van de misselijkheid af.

3. Aatje1979

Aatje1979 Lid

8 dec 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat klopt, die drie vingers. Maar dan vind ik het nog lastig m goed te krijgen. Op de ader of er net links of rechts van of toch nog ergens anders... Dat staat er dan weer niet bij, waarschijnlijk omdat het bij iedereen anders zal zijn. Maar bedankt voor je reactie!

4. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik heb ze eenmalig gebruikt met vliegen tijdens de zwangerschap maar verder niet nodig gehad gelukkig

5. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Het bolletje moet precies in het kuiltje vallen tussen je 2 pezen in. Ik vond het ook heel lastig om ze goed te krijgen en ging na een tijdje dragen ook altijd zitten friemelen omdat ze dan niet meer lekker zaten. ..Je kunt even op Google zoeken naar voorbeelden.

6. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Goed om krijgen is inderdaad heel lastig. Wat jij zegt heb ik ook gedaan: toen ik eenmaal had gevonden hoe ze goed zaten een stip gezet op de plek waar hij moet zitten zodat ik het de volgende dag weer terug kon vinden. Maar ik heb geen idee meer hoe ik die plek uiteindelijk heb gevonden...

7. Aatje1979

Aatje1979 Lid

8 dec 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, ik ga nog ff googlen. Heb nu even mn spieren aangespannen en hoop dat ze daarmee goed tussen mn pezen zitten.

8. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Nog tips? Ik heb ze ook maar weer uit de kast getrokken. Getver wat is dat toch naar dat misselijk zijn

9. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Hier hielpen ze gewoon niet, helaas...

Deel Deze Pagina